مطالب آموزشی
2 سال پیش / خواندن دقیقه

انواع محتوا در اینستاگرام

دلیل اینکه صاحبان مشاغل در ایجاد محتوا برای اینستاگرام بسیار مشکل دارند این است که احساس می کنند باید یک نوع پست را بر دیگری انتخاب کنند یا به سادگی نمی توانند ایده های کافی برای ایجاد یک ترکیب متعادل از محتوا ارائه دهند.

مخاطبان شما از تنوع استقبال می کنند، دیدن یک چیز بارها و بارها خسته کننده است. و اگر پیروان خود را درگیر نمی کنید من تضمین می کنم که آنها زحمت بررسی بیشتر محصولات و خدماتی را که برای ارائه آنها به سختی کار می کنیدندارند.

برای اینکه شما را از این موضوع دور کنیم لیستی از ۱۰ نوع مختلف محتوا ایجاد کرده ایم که می توانید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا به جذب مخاطب و ایجاد دنبال کننده وفادار کمک کند.

نقل قول
صرف نظر از اینکه مخاطب موردنظر شما چه کسی باشد من تقریباً می توانم تضمین کنم که آنها از نقل قول های مرتبط الهام بخش یا خنده دار لذت می برند. مخلوطی از تصاویر نقل قول مانند تصویر زیر را به اشتراک بگذارید یا یک تصویر را با نقل قول نوشته شده در زیرنویس خود جفت کنید.

پست های سبک زندگی
مردم می خواهند شخص پشت برند را بشناسند. یک نماد مشتری بنویسید تا به شما کمک کند تعیین کنید که سرگرمی ها و علایق مشتری ایده آل شما چیست. اگر تصمیم گرفته اید که مشتری شما شخصی است که از دویدن لذت می برد و شما نیز در اوقات فراغت خود دونده هستید ، در مورد نحوه تناسب با برنامه روزانه خود یا اینکه چه احساسی به شما می دهد صحبت کنید. به مخاطبان خود فرصت دهید تا شما را در سطح شخصی بشناسند.

پرسش و پاسخ
برای افزایش سطح مشارکت خود یک سوال را به عنوان خود در اینستاگرام اضافه کنید. گاهی اوقات مخاطبان شما واقعاً می خواهند با پست های شما ارتباط برقرار کنند اما نمی توانند راهی ساده برای پاسخ به آن پیدا کنند. این کار را آسان کنید اما از آنها بپرسید که مشکلاتشان چیست افکارشان در مورد موضوعی مرسوم یا اینکه روزشان چگونه می گذرد.

اگر میخواهید انواع تولید محتوا در اینستاگرام را به صورت کامل بدانید و از طریق تولید محتوا کسب درآمد کنید پیشنهاد میکنیم صفحه تولید محتوا در اینستاگرام خود وبسایت رسمی اینستاگرام را مطالعه کنید.

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع