rastin
یک سال پیش / خواندن دقیقه

سریال آمستردام را بشناسید.

آمستردام سریالی است که در سال 1401 مراحل ساخت آن صورت گرفت. این سزیال به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگزلو ساخته شده است. بهتر است بدانید که سریال آمستردام مراحل پایانی خود را برای فیلم برداری طی می کند و در مرحله توین قرار دارد و جالب است بدانید که این کارگردان قرار است آمستردام اولین سریال نمایش خانگی او باشد و تنها دو فیلم را تا به الان کارگردانی کرده است و جالب است بدانید که تا به الان با هیچ نویسند ای کار کرده است و تمام فیلم و سریال ایی که ساخته است را خودش نوشته است.

تهیه کننده سریال آمستردام برعهده مرتضی شایسته است که رزومه کاری او بسیار پر بار بوده و تا به الان 30 اثر را تهیه کنندگی کرده است و همچنین خواننده تیتراژ این سریال را محسن چاووشی اعلام رده اند و این خواننده برای فیلم و سریال های زیادی تیتراژی را خوانده است  تونسته در دل مردم راه پیدا کند و به فردی تبدیل شده است که حرف اول را در تیتراژ خواندن می زند.

بازیگران حاضر در سریال آمستردام

همان طور که می دانید سریال آمستردام قرار است به سریال تبدیل شود که در آن بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداخته اند. از جله بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی کرد اند می توان به مهدی پاکدل اشاره کرد که با نام باربد نقش اول فیلم است و نقش او متفاوت تر از نقش های قبلی او است. دیگر بازیگرانی که در این سریال بازی کرده اند می توان به روبا جاوید نیا، روشنک گرامی، مهدی سلطانی، شهرام حقیقت دوست، نسیم ادبی، مجتبی پیرزاده، ارمیا قاسمی، مینا ساداتی و هنگمه قاضیانی اشاره کرد.

سریال آمستردام را بشناسید.

زمان پخش سریال آمستردام

سریال آمستردام همان طور که به آن اشاره کردیم در آرین روز های تدوین و ویرایش های نهایی است و عومل ساخت سریال امستردام تاریخی که برای انتشار مشخص کرده اند دقیق نیست و طبق گفته های آن ها در روزهای پایانی فصل بهار 1402 قرر است که اولین قسمت آن منتشر شود و شما به راحتی می توانید در سایت فیلم و سریال دی دی فیلم برای دانلود سریال پر بازیگر آمستردام اقدام کنید. این سریال محدودیتی برای تماشا دارد و به این صورت که افرادی که سن آن ها به 13 سال نرسید است نمی توانند این سریال را تماشا کنند.

خلاصه داستان منتشر شده از سریال آمستردام

خلاصه داستانی که عوامل ساخت منتشر کرده اند به این صورت است که ملوانانی در بند می سرایند! رویایی که کابوس آن ها است را در پهنه ای از آمستردام

گفته اند که ما خوانواده ای معمولی و عادی هستیم که به صورت آبرومندانه کسب و کارمان را ادامه می دهیم و داستان سریال به این صوت است که داستان این سریال عاشقانه و اجتماعی است و داستانی از چندین دوست را روایت می کند که در ماجرایی عاشقانه درگیر می شوند و برای هرکدام از این افراد سرنوشت مسیر متفاوتی را در نظر می گیرد و دیدن این سریال باید که جالب و دیدنی باشد.

اطلاعاتی از سایت دی دی فیلم

شما در سایت دی دی فیلم این امکان را دارید که پیش از دانلود فیلم و سریال تیزری از آن را ببینید و در صورت علاقمندی اقدام به دانلود کنید. این سایت فیم و سریال ها را در ژآنر های مختلف و به صورت جدا برای شما آماده به دانلود کرده است و می توانید در سایت ژانر مورد علاقه خود را جستجو کنید و فیلم و سریال های مرتبط با آن ژانر را مشاهده کنید و در قدم بعدی برای دانلود فیلم و سریال اقدام کنید و هچنین کیفیت های مختلفی وجود دارد که می توانید مشاهده کنید..

 

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع