RATA
8 ماه پیش / خواندن دقیقه

با سفارشی کردن مایکروسافت CRM، فرصت های بازاریابی و فروش را افزایش دهید

پیاده سازی یک مایکروسافت CRm می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. مایکروسافت CRM سیستمی است که اطلاعات مشتریان فعلی و احتمالی شما را از طریق کانال های ارتباطی متعدد جمع آوری و در یک مکان مرکزی سازماندهی می کند. استفاده از مایکروسافت CRM به روز نگه داشتن اطلاعات مشتریان را بسیار آسان و دسترسی راحت به آنها را برای کارمندان در بخش های مختلف را فراهم می کند.

با این حال، اثربخشی مایکروسافت CRM به شدت به توانایی شما در استفاده از ویژگی های آن برای رفع نیازهای خاص سازمانی شما بستگی دارد. خوشبختانه، سفارشی سازی مایکروسافت CRM مطابق با نیاز های سازمانی به راحتی امکان پذیر است.

با رهسام تک همراه باشید تا به شما بگوییم چرا سفارشی سازی مایکروسافت CRM در تحقق اهداف سازمانی، تاثیر گذار است.

چرا سفارشی سازی مایکروسافت CRM مهم است؟

نیازهای هر شرکت با دیگری همگام و یکسان نیست. به همین دلیل، استفاده از توانایی سفارشی سازی مایکروسافت CRM برای رفع نیازهای خاص سازمانی، را نباید نادیده گرفت.

بسیاری از کسب و کارها این اشتباه را مرتکب می شوند که فکر می کنند خرید یک CRM سفارشی به این معنی است که CRM برای نیازهای خاص آنها سفارشی شده است. این طرز تفکر کاملا اشتباه است! شما حتی اگر یک CRM سفارشی بخرید و ویژگی ‌های مورد نظر و مورد نیاز خود را انتخاب کنید، همچنان باید با استفاده از ویژگی ‌ها، فرمول‌ ها و گردش‌ های کاری پیشفرض و سفارشی موجود، CRM خود را سفارشی کنید.

باید بدانید مهم نیست شما کدام سیستم مایکروسافت CRM را پیاده‌ سازی می ‌کنید، هیچ CRM یکپارچه و یکسانی برای تمامی سازمان ها وجود ندارد. به همین دلیل، درک نحوه سفارشی سازی مایکروسافت CRM و تاثیر آن در برآورده کردن نیازهای شرکت، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سفارشی کردن مایکروسافت CRM برای هماهنگی با استراتژی های بازاریابی و فروش

زمانی که مایکروسافت CRM خود را برای اولین بار اجرا می کنید، پس احتمالا شما از قبل یک استراتژی بازاریابی و فروش در ذهن خود دارید. اگر اینطور نیست، پس بهتر است به فکر توسعه استراتژی های خود باشید. به این ترتیب، بجای تلاش برای تنظیم استراتژی های خود بر اساس نحوه سفارشی سازی CRM، می توانید CRM خود را برای پشتیبانی از استراتژی های بازاریابی و فروش از پیش طراحی شده، سفارشی کنید.

مایکروسافت CRM شما باید به گونه‌ ای تنظیم شود که قادر به نظارت بر مهم ترین داده های مدنظر و مدیریت داده های جمع آوری شده بین بازاریابی و فروش باشد. اگر این کار را نکنید، احتمال به خطر افتادن خروجی شما، بسیار بالا خواهد بود.

سفارشی کردن مایکروسافت CRM برای رضایت مشتری

اگرچه سازمان ها به طور کلی از مایکروسافت CRM خود برای مدیریت مشتریان فعلی و احتمال، جمع آوری سرنخ ها، فرصت ها و معاملات خود استفاده می کنند، باید به خاطر داشته باشید که CRM ها برای "مدیریت روابط" ساخته شده اند. این بدان معناست که شما همچنین باید از مایکروسافت CRM خود برای بهبود خدمات مشتری، رضایت مشتری، ارتباط با مشتری و حفظ مشتری استفاده کنید.

سرمایه گذاری بر روی سفارشی سازی مایکروسافت CRM برای دستیابی به اهداف

یک مایکروسافت CRM می‌ تواند به شما کمک کند تا داده ‌ها را از سراسر سازمان و سیستم ‌های زیادی که استفاده می ‌کنید جمع‌ آوری و سازمان‌ دهی کنید. همچنین، استفاده از آن داده ‌ها را برای تعامل با مشتریان و بهبود تلاش‌ های بازاریابی و فروش بسیار آسان ‌تر می ‌کند.

با این حال، هر چه بیشتر سفارشی سازی مایکروسافت CRM با ویژگی های و نیازهای خاص شرکت، نتایج مطلوب تری را تضمین می کند. دانستن نیازها و اهداف سازمان شما، چه به طور کلی و چه از بخش به بخش دیگر، کلید سفارشی سازی و پیاده سازی موثر CRM است. اگر برای سفارشی سازی مایکروسافت CRM خود به راهنمایی نیاز دارید، می توانید با مشاورین رهسام تک در ارتباط باشید.

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع