اخبار ورزشی
یک سال پیش / خواندن دقیقه

2085 مسابقه: همه رکوردها در والیبال شکسته شد

2085 مسابقه: همه رکوردها در والیبال شکسته شد

به گزارش "ورزش"، امسال علاوه بر لیگ برتر مردان و زنان، سری A و B لیگ دسته یک مردان و سری A لیگ دسته یک زنان در رده بزرگسالان، شاهد برگزاری مسابقات سری B لیگ دسته زنان و زیر گروه مردان بودیم.

همچنین در رده‌های سنی علاوه بر لیگ برتر و دسته یک جوانان و نوجوانان پسر و مسابقات قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی دختران، شاهد برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختر و پسر ایران و مسابقات آینده‌سازان پسران و دختران بودیم که با استقبال بسیاری خوبی از سوی هیئت‌های استانی برگزار شد.

لیگ برتر ساحلی، قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی پسران ایران، نخستین تور آزاد والیبال ساحلی زنان و …. از جمله عملکرد فدراسیون در سال 1401 در والیبال ساحلی است.

در مجموع 28 رویداد والیبالی سال 1401 که زیر نظر فدراسیون برگزار شد، دو هزار و 85 مسابقه برگزار شد و اگر میانگین افراد حاضر در یک مسابقه والیبال را 70 نفر (بازیکنان و کادر فنی دو تیم، داوران خط نگهدار، اول و دوم و ناظران، توپ جمع‌کن‌ها، عوامل حراست و سالن مسابقات و ..) در نظر بگیریم، بیش از یکصد و چهل و پنج هزار نفر-مسابقه در این رویدادها حضور داشتند.

در مجموع مسابقات والیبال سالنی و ساحلی سال جاری 602 تیم شرکت کردند تا تمامی رکوردهای قبلی فدراسیون در این زمینه جابه‌جا شود.

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع