اخبار ورزشی
2 سال پیش / خواندن دقیقه

باشگاه نساجی، تهدید خود را عملی می‌کنیم

باشگاه نساجی، تهدید خود را عملی می‌کنیم

به گزارش ",ورزش"، برای تیم‌های خصوصی چون نساجی کسب درآمد از فروش بازیکن، تبلیغات محیطی و حق پخش خیلی مهم است، چون در این شرایط اقتصادی موجب می‌شود، بخشی از هزینه‌های تیمداری خود را از این طریق تامین کنند. یکی دو هفته پیش مدیر عامل باشگاه نساجی به صراحت گفت؛ اگردرآمد باشگاه نساجی از تبلیغات محیطی روشن نشود، به تابلوی های تبلیغاتی اجازه ورود نخواهد داد. در آستانه 24 ساعت تا برگزاری این بازی ایزد سیف  الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی یک بار دیگر تهدید خود را تکرار و اذعان داشت آنرا عملی خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه نساجی در این باره می گوید: ما هم چنان سر حرف خود هستیم. تا زمانی که سهم باشگاه نساجی از تبلیغات محیطی و مبلغی که باید به ما بدهند، مشخص نشود اجازه نمی‌دهیم تابلوها وارد ورزشگاه شود. همین امروز به کشوری‌فر گفتم درخواست زیادی نداریم و فقط سهم خودمان را می‌خواهیم . باید سهم نساجی از تبلیغات محیطی مشخص شود. اگر موضوع برعکس می‌شد یعنی باشگاه نساجی بابت احکام کمیته وضعیت به بازیکنان یا به خود فدراسیون بدهکار بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟ مگر نمی‌گفتند تا زمان تسویه حساب بدهی‌ها، اجازه ثبت قرارداد بازیکن جدید ندارید، چرا اکنون حق باشگاه نساجی را مشخص نمی‌کنند؟ آیا گرفتن حق و پیگیری حقوق باشگاه بی قانونی است؟ آیا به این دلیل که دنبال گرفتن حق یک باشگاه خصوصی هستم، باید با من اینگونه برخورد شود؟ گفتم چیز زیادی نمی‌خواهم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در این باره بیشتر توضیح می دهد: می‌پرسم وضعیت قراردادی باشگاه من بابت تبلیغات محیطی چه قدر است و سال گذشته چه قدر دادید؟ آیا با توجه به افزایش 50 تا 70 درصدی قیمت بازیکن نسبت به فصل قبل، درآمد تبلیغات محیطی ما نباید بیشتر شود؟

مصاف نساجی – استقلال از هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا ساعت 15 در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود. قرار است این بازی را امیر عرب براقی سوت بزند.

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع