بر اساس گزارش مالی سالانه تپسی که در سایت کدال منتشر شده، درآمدهای عملیاتی سال ۱۴۰۱ تپسی ۱۳۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد داشته است.
تپسی در سال گذشته بیش از ۶۲۵ میلیارد تومان درآمد داشته در حالی که درآمد آن در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۶۶ میلیارد تومان گزارش شده بود.
این شرکت در سود ناخالص، سود عملیاتی، سود قبل از مالیات و سود خالص هم رشد قابل توجهی داشته است. سود خالص تپسی در سال ۱۴۰۱ حدود ۸۷ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۳۵۲ درصدی داشت.
درآمد تپسی از کمیسیون سفر یعنی منبع درآمد اصلیاش حدود ۶۰۱ میلیارد تومان و سود ناخالص از این منبع ۱۲۴ میلیارد تومان گزارش شده است. این درآمد در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴۹ میلیارد تومان و سود ناخالص ۵۶ میلیارد تومان بود.
پس از کمیسیون سفیران، این شرکت از سرویس تلفنی حدود ۲۰ میلیارد تومان، از سوءپیشینهی سفیران حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و از راهاندازی مجدد بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.
در کنار اینها بهای تمامشده درآمدهای عملیاتی، هزینههای فروش، اداری و عمومی، هزینههای مالی و سایر درآمدها و هزینههای غیرعملیاتی این شرکت هم افزایش داشته است.
بیشترین هزینهی تپسی در سال گذشته از میان هزینههای سربار مربوط به استهلاک بوده که بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان برآورد شده و پس از آن بیشترین هزینه را تبلیغات با حدود ۱۰۱ میلیارد تومان داشته است. همچنین تپسی برای حقوق و دستمزد بیش از ۶۵ میلیارد تومان هزینه کرده و در توضیح این مورد گفته شده که افزایش هزینهها ناشی از افزایش حقوق و دستمزد طبق مصوبه وزارت کار و افزایش تعداد پرسنل عملیاتی و افزایش نرخها بابت افزایش تورم است.
هزینه ی حقوق و دستمزد اداری، عمومی و فروش بیش از ۲۰ میلیارد تومان و هزینهی تبلیغات این بخش حدود ۴ میلیارد تومان گزارش شده است.
در گزارش کدال آمده است که تپسی برای سال پیش رو اهدافی چون توسعهی جغرافیایی، برندینگ، توسعهی بازارهای موجود و شهرهای اصلی و بهبود الگوریتم قیمتگذاری پویا و توزیع سفر در نظر دارد.