مایکروسافت همچنان به اضافه کردن ویژگیهای مبتنیبر هوش مصنوعی به موتور جستوجوی بینگ جدید ادامه میدهد. براساس پست وبلاگی جدید این شرکت، بینگ اکنون برای برخی جستوجوها، متنهای ایجادشده با هوش مصنوعی را به شکل استوری چند بخشی به کاربران نمایش میدهد. غول فناوری اهل ردموند میگوید استفاده از هوش مصنوعی به شما اجازه میدهد هنگام جستوجو در موضوعات خاص، پاسخهای خلاصهتر و دقیقتری دریافت کنید.
استوریهای بینگ شبیه استوریهایی است که نمونهی آن را در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام و اسنپچت نیز دیدهایم. استوری بینگ با نوار خاص به شما اعلام میکند اسلاید بعدی چه زمانی نمایش داده خواهد شد. اسلایدها حاوی متونی هستند که به دنبال آنها جستوجو کردهاید و همچنین ویدیو یا تصاویر مرتبط را نیز نمایش میدهند.
استوریهای بینگ برای همهی جستوجوها نمایش داده نمیشوند. ورج این مورد را بررسی کرده و میگوید با جستوجوی عبارتی مثل Cubism، استوریهای جدید به آنها نمایش داده شد اما برای عبارتهای دیگری مثل آیفون، این قابلیت فعال نشد زیرا هر جستوجویی نیاز به توضیح با روش استوری ندارد.
مایکروسافت اعلام کرده است بخش استوریهای بینگ به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، هلندی، ایتالیایی، پرتغالی، لهستانی و عربی دردسترس خواهد بود.
سازندهی ویندوز همچنین میگوید کارتهای دانش (Knowledge Cards) در سمت راست نتایج جستوجوی بینگ نمایش داده میشوند و اکنون هوش مصنوعی به بهبود کیفیت محتوای این کارتها کمک میکند.