پلاس وی
2 سال پیش / خواندن دقیقه

با آسان ثبت به راحتی برند خود را ثبت کنید

با آسان ثبت به راحتی برند خود را ثبت کنید

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلاس وی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

ثبت شرکت تجاری نه تنها برای شناسایی و اعتبار بخشیدن به فعالیت اقتصادی است، بلکه از نظر قانون و حاکمیت اجتماع، به منظور کسب وجه قانونی است. لذا در صورتی که شرکت بصورت یکی از شرکت‌های مندرج در قانون درنیاید و به ثبت نرسد اولاً شرکت مزبور تضامنی محسوب خواهد شد که شرکای عادی حاضر به عدم ثبت و قبول مسئولیت تضامنی نیستند و این خود ضمانت اجرای ثبت است. ثانیاً غرامت مندرج را باید بپردازد ثالثاً مجازات‌های مندرج در قانون ثبت شرکت‌ها را تحمل نماید.

با توج به اهمیت همگامی با پیشرفت عصر حاضر و جلوگیری از مشکلات پیش رو در جهت ثبت شرکت و ثبت برند؛ اگر نیاز به اطلاعات بیشتر برای ثبت شرکت بین المللی و یا برند لاتین خود دارید می‌توانید با مشاوران آسان ثبت تماس حاصل فرمایید.

کپی لینک

مدارک لازم جهت ثبت شرکت

به صورت کلی مدارکی که برای ثبت شرکت‌ تجاری مورد نیاز است شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند. مدارکی که به صورت ابتدایی برای ثبت شرکت مورد نیاز است به صورت خلاصه به ترتیب زیر آورده شده است. برای اینکه بتوانید به صورت دقیق مدارکی که در ارتباط با شرکت مورد نظرتان است را تهیه کنید سامانه ثبت شرکت آسان ثبت با پشتیبانی ۲۴ ساعته به جواب تمام سوالاتی که پیرامون ثبت شرکت مورد نظر خود دارید برسید.

  • ارائه مدارک شناسائی مانند کارت ملی و شناسنامه هر یک از شرکاء.
  • ارائه شرکت نامه و تقاضانامه شرکت
  • ثبت نام کد ثنا برای تمام اعضای هیئت مدیره
  • تهیه اساسنامه تکمیل شده شرکت
  • دریافت تاییدیه آدرس و کد پستی محل شرکت
  • تعیین حق امضای شرکت (اگر حق امضا برای بیش از یک نفر باشد باید نوع و شرایط امضاهای شرکت مشخص شود)
  • تعیین سمت و سهام هریک از اعضاء
  • انتخاب ۵ مورد نام حداقل ۳ سیلابی به ترتیب اولویت
  • ارائه مجوز (ویژه شرکت‌هایی که نیاز به مجوز دارند)
  • ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی و موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره
  • در صورتی که شرکت سهامی خاص است فیش بانکی که معادل ۳۵ درصد از سرمایه اولیه شرکت شما باشد.
کپی لینک

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها چگونه است؟

شما برای ثبت شرکت تجاری باید سلسله مراتب را رعایت کنید. و طبق مراحل تاسیس شرکت در اداره که به صورت مختصر به آن می‌پردازیم باید مراحل را طی کنید.

  • ابتدا باید نوع شرکت خود را بر اساس فعالیتی که دارد مشخص کنید، دقت کنید که این مرحله دارای اهمیت بالایی است.
  • تعیین شرکای شرکت یا همان سهامداران، مشخص کنید که تصمیم دارید با چه کسانی در تاسیس شرکت شریک باشید.
  • مشخص کردن سرمایه اولیه شرکت که برای هر نوع شرکت حداقل‌هایی دارد، اگر میزان سرمایه اهمیتی برایتان ندارد حداقل را در نظر بگیرید.
  • انتخاب موضوع فعالیت شرکت بر اساس فعالیتی که دارید باید مشخص شود چون در آینده شما با شرکتی که دارید تنها فعالیتی که در این مرحله انتخاب کرده‌اید می‌توانید انحام دهید.
  • مرحله جذاب انتخاب نام شرکت، شما ۵ عدد نام که حداقل باید ۳ سیلاب داشته باشند را باید انتخاب و بر اساس اولویت آنها را اعلام کنید.
  • تعیین چارت سمت هر عضو و مشخص کردن اختیارات و حقوق امضاء
  • ثبت نام آنلاین در سامانه اداره و بعد از آن انتظار برای تایید نام و دانلود اوراق برای امضاء و ارسال به اداره از سامانه.
  • ارسال کردن ۲ سری مدارک امضاء شده به همراه نامه تایید نام اداره
  • مراجعه به اداره جهت امضاء و تحویل اوراق
  • پرداخت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار شرکت
کپی لینک

موارد ممنوع برای ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت‌ها و موسسات تجاری مانند هر فعالیت دیگری باید تحت یک سری اصول و قوانین خاصی باشد و از آن‌ها پیروی کند. برای مثال اعضای هیئت مدیره نباید سوء پیشینه کیفری داشته باشند و یا دارای شغل دولتی باشند. اعضای هیئت مدیره در شرکت‌های خصوصی می‌تواند در چند شرکت عضو هیئت مدیره باشد. مدیرعامل به هیچ عنوان نمی‌تواند در ۲ شرکت این سمت را داشته باشد چه در شرکت‌های دولتی و چه در شرکت‌های خصوصی. در موارد ممنوعیت ثبت شرکت‌ها، طبق قوانین اداره ثبت شرکت‌ها، ثبت شرکت یا مؤسسه برای مدیرانی که اسامی آن‌ها به‌عنوان بدهکار مالیاتی به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال‌شده است ممنوع است.

کپی لینک

مزایای ثبت برند چیست؟

ثبت برند مزایای بسیاری دارد که در اینجا به چند مورد از برترین‌ مزایای ثبت آن اشاره می‌کنیم:

یک برند خوب می‌تواند مانند یک میان بر ذهن انسان را در برخورد با حجم بالای اطلاعات بازاریابی به مقصد برساند. به عنوان آیتمی بسیار ارجح‌تر از دیگر آیتم‌ها، ذهن مشتری‌ها را به سمت برند اصلی حفظ کند. مثلا وقتی نام سامسونگ را می‌شنوید چه چیز در ذهن شما تداعی می‌شود؟

برندها باعث بروز رفتاری متمایز از سایر رفتارهایی که یک مصرف کننده دارد می‌شوند. باعث تشویق برای خرید می‌شود و هیجان را به دل جامعه می‌آورد.

کپی لینک

سامانه آنلاین آسان ثبت

در صورت نیاز به ثبت شرکت خود و نداشتن زمان برای انجام کارهای ثبتی خود می‌توانید این پروسه را به تیم با تجربه آسان ثبت بسپارید تا تمامی کارهای شما بصورت قانونی و در کمترین زمان صورت گیرد و با خیالی آسوده به کسب و کار خود از طریق این شرکت بپردازید.

کپی لینک

مدارک لازم جهت ثبت برند چیست؟

با توجه به این که برند شما یک برند حقیقی است یا یک برند حقوقی مدارک متفاوتی برای اسکن و بارگذاری در سایت ثبت اسناد و املاک کشور مورد نیاز است. در این جا لازم به توضیح است که برند حقیقی در واقع برندی است که به نام یک شخص ثبت می‌شود و برند حقوقی برندی است که به نام یک شرکت به ثبت خواهد رسید.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی عبارتند از:

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی مجوز فعالیت شامل جواز تاسیس، پروانه‌ی بهره برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی.

لازم به ذکر است در صورتی که نشان تجاری شما شامل حروف لاتین باشد لازم است اقدام به دریافت کارت بازرگانی کرده و کپی کارت بازرگانی خود را نیز در سایت قرار دهید.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی عبارتند از:

  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی روزنامه‌ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (نباید بیش‌تر از دو سال از آخرین تغییرات شرکت گذشته باشد.)
  • کپی مجوز فعالیت شامل جواز تاسیس، پروانه‌ی بهره برداری، پروانه‌ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی
کپی لینک

مراحل ثبت برند تجاری چیست؟

متقاضیان جهت ثبت اظهارنامه‌ی برند می‌بایست با ورود به سایت ثبت اسناد و املاک کشور اقدام به ثبت برند نمایند. این سامانه جهت ثبت علائم تجاری در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید بدون مراجعه‌ی حضوری به اداره‌ی ثبت علائم تجاری، علامت خود را ثبت نمایید.

  • ۱.انتخاب نام برند.
  • ۲. استعلام نام قبل از ثبت.
  • ۳. آماده کردن مدارک مورد نیاز.
  • ۴. ثبت اظهارنامه در سایت اداره مالکیت.
  • ۵. پرداخت هزینه اظهارنامه در سایت
  • ۶. چاپ آگهی تقاضای ثبت در روزنامه رسمی.
  • ۷. مراجعه حضوری به اداره مالکیت.
  • ۸. پرداخت حق‌الثبت برند
  • ۹. پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت دوم
  • ۱۰. تصدیق ۱۰ ساله ثبت برند

هر آنچه میخواهید در اینجا بخوانید
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع