رپورتاژآگهی: دریافت تندیس سه ستاره رضایتمندی مشتری برای دومین سال متوالی توسط موسسه زبان ایران اروپا
موسسه بزرگ زبان ایران اروپا به پاس اطمینان و رضایت زبان آموزان و مراجعین خود موفق به اخذ عالی ترین نشان در اجلاس رضایتمندی مشتری در سال 1396 نیز گردید.
این اجلاس نظر به اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و با حمایت نهاد ریاست جمهوری (مرکز آموزش مدیریت دولتی)، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
این همایش که در تاریخ 30 /11/ 96 با حضور مقامات کشوری از جمله «شاهپورقنبری» مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، «ایمان مصدری» دبیر عالی شورای سیاستگذاری اجلاس، دکتر «مجتبی پیرزاد» مشاور علمی و فناوری شرکتهای دانش بنیان، «محمد نهضتی» رییس انجمن صنفی بنگاه های اقتصادی، «مهران جورابلو» مدیر حوزه بانکی توسعه تعاون، «شهریار شفیعی» دبیر کمیسیون برند و تبلیغات وزارت صنعت، معدن و تجارت، «مجیدحلاج زاده» نماینده حقوق بشر تشکیلات تعاون کشور، «هاجر چنارانی» نماینده مجلس شورای اسلامی، «محمدرضا مودودی» مدیر کل دفتر توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه و تجارت ایران، «ابوذر ندیمی» مشاور معاون رئیس جمهور و «ثریا شارقی» مدیر کل استاندار تهران و سایر مقامات و مسئولین کشوری برگزار گردید و از 60 برند برتر مشتری مداری و جلب رضایت ارباب رجوع در سطح کشور تقدیر به عمل آمد.
موسسه زبان ایران اروپا در سال 1394 با دریافت تندیس برند برتر آموزشگاه های زبان به عنوان یکی ازبهترین آموزشگاه زبان شناخته شد و در سال گذشته نیز موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری گردید. لازم به ذکر است که آموزشگاه زبان ایران اروپا موسسه پیشرو در آموزش زبان می باشد که در سال های گذشته موفق به کسب عناوین و افتخارات گوناگون از جمله موارد ذیل نیز شده است.
- دریافت تندیس برند برتر آموزشگاه های زبان در سال 94
- دریافت تندیس و نشان عالی مدیر سال در سال 95
- دریافت تندیس و نشان برتر کیفیت و بهره وری از TUV آلمان در سال 95
شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از اخبار تکمیلی این موضوع و آشنایی هر چه بیشتر با موسسه زبان ایران اروپا به سایت موسسه به نشانی: www.iran-europe.net مراجعه نمایید.