وی فور یو
11 ماه پیش / خواندن دقیقه

راهنمای انتخاب بهترین دوره سئو داخلی

راهنمای انتخاب بهترین دوره سئو داخلی

در این راهنمای می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین دوره سئو داخلی را پیدا کنید. برای انتخاب بهترین دوره، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید که در این آموزش، همه این فاکتورها را بررسی می‌کنیم. پس تا انتهای این راهنما همراه ما باشید.

سرفصل‌های کامل‌ترین دوره سئو داخلی

سئو، چراغ ویترین سایت شما در بازار شلوغ دیجیتال است. هر چه این چراغ پر نورتر باشد، شانس دیده شدن شما توسط مشتریان بالاتر می‌رود. با این حال، سئو سازی سایت تنها یک وجه ندارد و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها می‌تواند صفحات سایت شما را به عنوان نتایج برتر در جستجوهای گوگل نمایش دهد. حالا به این سوال میرسیم که اصلا سئوی داخلی (On-Site یا On-Page) چیست؟ به آن دسته از فعالیت‌هایی سئو اختصاص دارد که باید داخل سایت انجام شود. اگر با اصول اولیه سئو آشنایی داشته باشید، شرکت در دوره سئو داخلی می‌تواند قدم بعدی برای یادگیری این مسیر جذاب و ثروت‌ساز باشد. 

سئو داخلی، بخش مهمی از بهینه‌سازی سایت را تشکیل می‌دهد. در واقع با این مهارت، تکنیک‌های آراستن داخل سایت به صورت بهینه را خواهید آموخت. به دلیل کلیدی بودن این مهارت در مسیر بهینه‌سازی صفحات، باید آن را به صورت اصولی و دقیق بیاموزید. اگر تا کنون در دوره‌های جامع سئو شرکت نکرده‌اید، اما با اصول اولیه آن به صورت کامل آشنایی دارید،‌ می‌توانید در دوره کامل سئو داخلی (On site SEO) آکادمی نوین شرکت کنید. 

پیش از انتخاب یک دوره برای یادگیری سئو On-page، توجه داشته باشید که سرفصل‌های زیر، پایه‌های اصلی چنین دوره‌هایی هستند. 

1.ساختار سایت:ویترینم را چطور بچینم؟

هدف شما از کلیک روی یک لینک چیست؟ درست است! رسیدن به یک پاسخ. وقتی کاربر وارد صفحه شما می‌شود، ابتدا یک نگاه کلی به ساختار سایت می‌اندازد تا ببیند اینجا، همان جایی است که به پاسخش می‌رسد یا نه؟ اگر شما ویترین محتوایتان را درست نچیده باشید، خیلی ساده مخاطب را از دست می‌دهید و نمی‌توانید هیچ پیامی به او منتقل کنید، حتی اگر بهترین و کامل‌ترین محتوا را در سایتتان داشته باشید. 

در دوره‌ سئو داخلی نوین آکادمی، یاد می‌گیرید که چگونه باید یک ساختار منظم و استاندارد برای سایتتان ایجاد کنید. این ساختار نه تنها توجه موتورهای جستجو را به خود جلب می‌کند، بلکه باعث ایجاد حس تجربه کاربری بهتر در مخاطب خواهد شد.

سئو داخلی

2.محتوای سایت:چطور مخاطب را در سایت نگه دارم؟

در سئو، مهم‌ترین اصل این است که بهترین پاسخ را به مخاطب بدهیم و او را مجاب کنیم که در سایت ما بماند. این کار، باعث می‌شود موتورهای جستجو، صفحات شما را به عنوان محتوای معتبر تشخیص دهند و جایگاهتان روز به روز بهتر شود. الگوریتم‌های جدید گوگل، تمرکز خود را روی محتوای موثر گذاشته‌اند و به همین دلیل، در دوره سئو داخلی نوین، یاد می‌گیرید که چگونه با نوشتن یک محتوای باکیفیت، می‌توانید رتبه سایتتان را بهبود ببخشید. 

3.لینک‌سازی داخلی:کدام صفحات سایتم مهم‌تر هستند؟

لینک‌سازی داخلی، مثل تار عنکبوتی است که مخاطب و موتورهای جستجو را به صورت همزمان به خود جذب می‌کند. صفحات یک سایت، دارای ارتباط منطقی با یکدیگر هستند، اما قطعا هم ارزش نیستند. به عنوان مثال، صفحه محصولات بسیار مهم‌تر از صفحه اطلاعات تماس است. 

با لینک‌سازی داخلی، علاوه بر ایجاد انسجام در محتوا، به گوگل نشان می‌دهید که کدام صفحات برایتان مهم‌تر و در واقع، نماینده اصلی محتوایتان هستند. دوره سئو داخلی نوین، بخشی از سرفصل‌های خود را به آموزش لینک‌سازی داخلی اختصاص داده است. اگر بین آگهی‌های شغلی گشتی بزنید، متوجه خواهید شد که این مهارت، یکی از اصلی‌ترین انتظارات از کارشناسان سئو است. 

4.تجربه کاربری:طرف حساب شما، فقط گوگل نیست! 

در چه شرایطی از یک مغازه، چندین بار خرید می‌کنید؟ اگر قیمت‌ها معقول نباشند، فروشنده بد اخم باشد یا جنس‌ها روی هم تلنبار شده باشند، دوباره ممکن است پایتان به آنجا باز شود؟ در سئو، مهم‌ترین موضوع، تجربه‌ای است که کاربر با آن از سایت شما خارج می‌شود.

اینکه یک کاربر چقدر در صفحه شما بماند و چندبار دوباره به شما سر بزند، می‌تواند روی تصمیم گوگل در رتبه‌بندی سایتتان بسیار اثرگذار باشد. بنابراین، باید بخش قابل توجهی از انرژی و وقتتان را صرف ایجاد تجربه خوب برای مخاطب کنید. این مهارت در سرفصلی جداگانه در دوره سئو داخلی نوین آموزش داده می‌شود.

سئو سایت

قبل و بعد از شرکت در دوره سئو داخلی

اگر نخستین‌بار است که نام سئو را می‌شنوید و می‌خواهید اولین قدم‌ها را به سوی کسب مهارت بردارید، بهتر است از دوره سئو داخلی شروع نکنید! در چنین دوره‌هایی، فرض بر این است که شما با اصول و مفاهیم اولیه کاملا آشنایی دارید و به همین دلیل، از اصطلاحات فنی و تخصصی استفاده می‌شود. همچنین پیش از ورود به چنین دوره‌هایی، باید با الگوریتم‌های گوگل و نحوه عملکرد آن‌ها آشنایی اولیه داشته باشید. به همین دلیل بهتر است ابتدا در یک دوره سئو از پایه شرکت کنید. 

آنچه پس از شرکت در دوره‌هایی مثل سئو داخلی آکادمی نوین به دست می‌آورید، آمیخته‌ای از مهارت و تجربه است. این دوره‌ها باید به صورت پروژه‌محور اجرا شوند تا بتوانید در بازار واقعی، بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. پس از گذراندن دوره سئو داخلی، تبدیل به یک متخصص نخواهید شد! زیرا سئو دنیای بسیار گسترده‌ای دارد. 

نتیجه‌گیری

سئو یا SEO، این روزها دیگر فقط به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو نیست. گوگل، سال‌هاست تمرکز اصلی خود را به کاربران اختصاص داده است و شما به عنوان مالک یک سایت، باید محتوای کاربرپسند تولید کنید تا بتوانید جایگاه خوبی در سرچ ارگانیک به دست آورید. شرکت در دوره سئو داخلی سایت Novin، قدمی بزرگ به سوی بهینه‌سازی سایت است که به شما کمک می‌کند ساختار، محتوا، لینک‌ها و تجربه کاربری را به بهترین نحو شکل دهید. 


هر آنچه میخواهید در اینجا بخوانید
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع