وی فور یو
یک سال پیش / خواندن دقیقه

راهنمای تعمیر یخچال جنرال الکتریک

راهنمای تعمیر یخچال جنرال الکتریک

نکات و ترفندهایی که باید برای تشخیص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر حرفه‌ای و باسابقه از تعمیرگاه های بی‌کیفیت بدانید تا در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی شود

راهنمای تعمیر یخچال و ساید جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک یک برند آمریکایی با سابقه و محبوب است که به دلیل طول عمر محصولاتش، طرفداران زیادی در جهان دارد. اما طبیعی است که هر وسیله‌ای ممکن است در طول زمان به دلیل شرایط نگهداری نامناسب دچار مشکل شود. تعمیر یخچال و ساید جنرال الکتریک  هم یکی از دغدغه های مشتریان وفادار لوازم خانگی های آمریکایی است و میدانند که تنها باید به کارشناسان با تجربه و قطعات اورجینال اعتماد کنند.
در این مطلب نکاتی که برای سنجش مهارت تعمیرکار و نمایندگی جنرال الکتریک باید بدانید را به شما خواهیم گفت.

چه سوالاتی باید از تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک بپرسیم؟

در بسیاری از مواقع مصرف‌کنندگان نمی‌دانند چه سوالاتی را باید در زمینه خدمات نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک از اپراتورها یا تعمیرکارهای این مجموعه بپرسند. در این بخش قصد داریم به این سوالات و پاسخ آن‌ها بپردازیم:

  • گارانتی ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید چه مدت اعتبار دارد؟

مدت زمان اعتبار گارانتی خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک بسته به نوع خدمت ارائه شده می‎تواند متفاوت باشد. اما معمولا به مدت 3 تا 12 ماه اعتبار دارد 

  • در صورتی که پس از تعمیر مشکلی ایجاد شود، مشتری باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کند؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد نمایندگی تعمیرات خود را ضمانت کرده‌است و اگر پس از تعمیر یخچال یا تعمیر ساید جنرال الکتریک، مشکلی پیش بیاید و مربوط به بخش تعمیری یا نشات گرفته از آن باشد، تعمیرکار وظیفه دارند دستگاه را به صورت کاملا رایگان تعمیر کنند. 

  • آیا قطعات تعویضی اصل برند جنرال الکتریک است؟ 

این مورد از مهمترین سوالاتی است که باید بپرسید وچراکه برخی تعمیرکاران از قطعات کهنه و یا متفرقه استفاده میکنند که منجر به عمر کمتر وسیله شما میشود و یا ممکن است از توجیه هایی مانند بخاطر تحریم قطعات اصل وجود ندارد بشنوید که در این صورت بهتر است تعمیرکار خود را تغییر دهید

  • آیا امکان تعمیر یخچال فریزر و ساید در محل وجود دارد؟ 

این مورد بسیار مهم است و حتما هنگام تماس باید بپرسید که امکان انجام تعمیرات در منزل ، یا محل کار وجود دارد یا خیر

بسیاری از کارگاه‌ها و نمایندگی‌ها امکان این خدمت را ندارند و نیاز است که یخچال به تعمیرگاه منتقل شود که این هزینه های جابجایی، کارگر همینطور احتمال ایجاد خرابی های دیگر را افزایش میدهد اما در تهران نمایندگی های مجاز تعمیرات مانند مدرن تکنیک (www.repairsidebyside.com) در مناطق مختلف تهران امکان این را دارند و دوره های تخصصی موردنیاز را گذرانده‌اند.

  • عیب‌یابی و شناسایی ارور توسط پشتیبان تلفنی انجام می‌شود یا نیاز به مراجعه حضوری دارد؟

با تماس با اپراتورهای نمایندگی‌‌ها می‌توانید مشاوره دریافت کنید تا دستگاهتان عیب‌یابی شود. در صورتی که با مشاوره تلفنی ایراد دستگاه برطرف نشد، تعمیرکارهای یخچال فریزر و ساید به محل شما اعزام می‌شود. 

  • هزینه تعمیر مشکل شناسایی شده  

هزینه تعمیر یخچال و ساید جنرال الکتریک به نوع مشکل و قطعات تعویض شده بستگی دارد. به همین دلیل نرخ تعمیرات دستگاه شما تنها پس از بررسی تخصصی توسط کارشناسان اعلام می‌شود. اما دقت داشته باشید که هزینه تمام شده، بر اساس نرخنامه اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تعیین ‌شود و کارشناسان نباید هیچگونه دستمزد اضافی از شما دریافت کنند.

تعمیر یخچال

چطور میتوانیم به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اعتماد کنیم 

از مهمترین مسائلی که به هنگام انتخاب یک نمایندگی تعمیرات باید به آن توجه کنید سابقه فعالیت، تجربه کارشناسان مجموعه، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش و نوع برخورد پرسنل با مشتری است. در ادامه به مهمترین دلایلی که می‌توانید به نمایندگی ما به عنوان یک مجموعه معتبر و با سابقه در زمینه تعمیر محصولات جنرال الکتریک اعتماد کنید، اشاره می‌کنیم:

سابقه فعالیت نمایندگی و تجربه بالا کارشناسان 

شما باید تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را به تعمیرکارانی بسپارید که از دانش علمی به‌روز برای تعمیرات تخصصی برخوردار هستند. شما میتوانید با کمی تحقیق سابقه فعالیت مجموعه را بررسی نمایید همینطور نظر مشتریان قبلی نیز مهم است. بهترین مجموعه‌ها مجموعه‌هایی هستند که دوره‌های آموزشی زیادی را برای مهندسین خود در بازه‌های زمانی معین برگزار می‌کند تا سطح کیفی خدمات خود را ارتقا بخشند. 

ارائه ضمانتنامه کیفیت خدمات 

یکی دیگر از خدماتی که نمایندگی‌های معتبر به مشتریان خود ارائه می‌دهند، ارائه ضمانتنامه کیفیت خدمات است. به این معنا که پس از تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه برای خدمات خود گارانتی در نظر می‌گیرند تا در صورت ایجاد مشکل در بازه زمانی تعیین شده، تعمیر مجدد دستگاه بدون نیاز به اثبات و دریافت هزینه اضافی در این نمایندگی انجام گیرد.

وجود دفتر فیزیکی ارائه خدمات 

بسیاری از نمایندگی‌های غیر معتبر  موجود در سطح شهر هیچگونه دفتر فیزیکی برای ارائه خدمات خود ندارند. این مجموعه ها معمولا توسط افراد غیرمتخصص و بدون مجوز کار اداره می‌شوند. از مزیت های تعمیرگاه های معتبر این است که شما می‌توانید برای نظارت بهتر بر روند خدمت رسانی به صورت حضوری با آنها در ارتباط باشید.


هر آنچه میخواهید در اینجا بخوانید
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع