به گزارش روابط عمومی داتین، با برگزاری مناقصه «سامانه مدیریت منابع انسانی» در بانک سینا، شرکت داتین در ارزیابیهای فنی و نهایی بهعنوان برنده این مناقصه اعلام شد. به این ترتیب با انعقاد قرارداد، بانک سینا تصمیم گرفته تا خدمات مربوط به سرمایههای انسانی را از طریق سامانه HRM داتین به همکاران خود ارائه دهد.
روزبه زند، مدیر واحد راهکارهای سازمانی داتین، در توضیح پروژه پیادهسازی سامانه مدیریت منابع انسانی در بانک سینا میگوید: «طبق برنامهریزی اولیه، استقرار سامانه HRM داتین در بانک سینا ظرف دو ماه انجام شده و پس از آن با نظر بانک، بومیسازی سامانه حسب نتایج تحلیلهای مشترک صورتگرفته با واحدهای بهرهبردار در دستور کار قرار خواهد گرفت.»
زند در مورد ارزشافزوده سامانه HRM داتین اینطور توضیح میدهد: «سامانه HRM داتین در پی آن است تا با یکپارچهسازی فرایندها و دادههای کلیدی مرتبط با فعالیتهای منابع انسانی بانکها و سازمانهای بزرگ، بهبود، اصلاح و چابکسازی فرایندها، کیفیت بهتری را برای مدیریت سرمایههای انسانی این سازمانها فراهم و تصمیمگیری را برای استفادهکنندگان، کمهزینهتر کند.»
سابقه داتین در پیادهسازی سامانه مدیریت منابع انسانی یا HRM
داتین با ارائه راهکار جامع سازمانی خود تلاش دارد تا طیف وسیعی از فرایندها و فعالیتهای مختلفی که به بهبود عملکرد سازمانها منتهی میشود را پوشش دهد. سامانه HRM داتین فرایندها و حوزههای مختلف فعالیت بانک، نظیر مدیریت منابع انسانی، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت املاک و مستغلات و خدمات داخلی واحدهای ستادی به صف سازمان را بهینهسازی و مدیریت میکند.
طراحی ساختاری و فرایندی این محصول داتین با کسبوکارهای بانکی و پرداخت کاملا همخوانی داشته و برای بانکها و شرکتهای بیمه به نحوی اثربخش اختصاصیسازی شده است. داتین سابقه پیادهسازی سامانه HRM را در بانک پاسارگاد، بانک سپه، بانک گردشگری، بانک سرمایه، بانک شهر و بیمه پاسارگاد دارد و انعقاد قرارداد با بانک سینا گام دیگری در راستای رفع نیازهای سازمانهای بزرگ برای ارتقا، افزایش بهرهوری و کیفیت مدیریت سرمایههای انسانی است.
ویژگیها و زیرسیستمهای سامانه مدیریت منابع انسانی (HRM) داتین اینجا تشریح شده است.