پلاس وی
2 سال پیش / خواندن دقیقه

ظاهراً نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ پس‌ از پایان دوره گارانتی بی‌دلیل می‌شکند

ظاهراً نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ پس‌ از پایان دوره گارانتی بی‌دلیل می‌شکند

برخی کاربران گلکسی زدفولد ۳ سامسونگ متوجه شده‌اند که صفحه‌نمایش تاشو گوشی آن‌ها ترک خورده است. این آسیب پس‌ از پایان دوره‌ی گارانتی دستگاه و بدون وارد شدن ضربه رخ می‌دهد. با توجه به خارج شدن دستگاه از دوره‌ی ضمانت، دارندگان آن کار زیادی نمی‌توانند انجام دهند.

فون‌آرنا می‌گوید ایمیلی از طرف یکی از دارندگان گلکسی زدفولد ۳ دریافت کرده که نشان می‌دهد نمایشگر تاشو دستگاه او بدون هیچ ضربه‌ای شکسته است. از طرفی دوره‌ی گارانتی گوشی این کاربر به پایان رسیده است و بدین‌ترتیب تعویض صفحه‌نمایش تاشو آن ۱۱۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

کاربری که نمایشگر گلکسی زدفولد ۳ او بی‌دلیل شکسته بود با سامسونگ تماس گرفت و به یکی از تعمیرکاران محلی به نام UBreakiFix ارجاع داده شد؛ جایی‌ که هزینه‌ی تعویض صفحه‌نمایش ۸۰۰ دلار خواهد بود. این مبلغ ۷۳ درصد هزینه‌ی رسمی تعویض قطعه‌ای است که کاربر مذکور هیچ نقشی در شکستن آن نداشته است. البته مشکل ترک خوردن نمایشگر تاشو برای برخی دیگر از دارندگان این گوشی نیز رخ داده است. یکی از کاربران در ردیت به نام Snoo اعلام کرد نمایشگر داخلی گلکسی زدفولد ۳ او پس‌ از ۱۵ ماه ترک خورده است.

Snoo درمورد مشکل خود نوشت:

یکی دیگر از کاربران گلکسی زدفولد ۳ در ردیت نوشت:

به‌نظر می‌رسد مشکل ترک‌خوردن و شکسته‌شدن نمایشگر تاشو گلکسی زدفولد ۳ مدت کوتاهی پس‌ از پایان دوره‌ی گارانتی رخ می‌دهد و چندین کاربر این موضوع را تأیید کرده‌اند. در اکثر موارد هیچ ضربه‌ای به دستگاه وارد نشده است و به‌عبارت دیگر این گوشی‌ها هنگام استفاده‌ی عادی و بدون دلیل خاصی با مشکل مواجه شده‌اند.

اگر شما هم با مشکل ترک‌خوردگی گلکسی زدفولد ۳ مواجه شده‌اید، شکایت از کارمندان رده‌پایین سامسونگ احتمالاً هیچ کمکی نخواهد کرد. البته به‌نظر می‌رسد برخی کاربران در ایالات‌متحده مشغول جمع‌آوری امضا برای طرح شکایت دسته‌جمعی علیه غول فناوری کره‌ی جنوبی هستند.


هر آنچه میخواهید در اینجا بخوانید
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع