نه فقط اسپانیایی ها بلکه انگار آرژانتینی ها هم چندان از آقای خاص دل خوشی ندارد چون در یک اقدام خلاقانه او را محبوب تر از رقیب قدیمی اش جلوه داده اند.
شرکت تولید نوشیدنی «پپسی» در آرژانتین از سفر اخیر پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا به این کشور نهایت بهره را برای معرفی خود مخصوصا در میان دوستداران این مربی اسپانیایی برده و تبلیغ جالب توجهی ساخته که در آن نام خود «پپسی» را به دو قسمت «پپ» و «سی» تقسیم کرده و آن را در کنار واژه «مو»،« نو» قرار داده است.
سی (si) به زبان اسپانیایی که زبان گفتار آرژانتینی ها نیز هست به معنای بله است. «مو» نیز مختصر اسم مورینیو است که بعد از آن واژه no (نه) آمده است.
پپسی با این تبلیغ سعی کرده به حقایقی همچون این موضوع که آرژانتینی ها بر خلاف مورینیو از پپ برای حضور در کشورشان برای شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی دعوت کرده اند، اینکه پپ بازی فوتبال را زیبا کرده و مورینیو نه و اینکه پپ در «گرن رکس» (آمفی تئاتری در مرکز بوئنس آیرس) حضور دارد و مورینیو نه، اشاره کند.