سامانه ارسال پیامک و تلفن ابری
ارتباط با مشتریان از اهداف مهمی است که هر کسب و کار برای گسترش برند و فروش محصولات خود به آن نیاز دارد. کسب و کارها با برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی، فعلی و سابق می توانند خدمات با کیفیت تری را ارائه دهند و به واسطه ی آن بر فروش همچنین آگاهی از برند خود تاثیر گذارند. ابزارها و کانال های مختلفی برای ارتباط با مشتریان وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به کانال اصلی آن یعنی تماس و پیامک بپردازیم و در ادامه یک پلتفرم یکپارچه را برای ارائه این خدمات به شما معرفی کنیم.
پیامک، ابزار ارتباط با مشتری
پیامک و به طور کلی بازاریابی پیامکی یکی از روش های کم هزینه و پربازده بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کارها است. با بکارگیری بازاریابی پیامکی صاحبان کسبوکارها می توانند به صورت دائمی با مشتریان خود در ارتباط باشند یا از طریق ارسال پیامک انبوه اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.
ارسال کد تخفیف، احراز هویت، پیگیری سفارش، نام کاربری و رمز عبور، نوبت دهی، نظرسنجی، تشکر از خرید، خوش آمدگویی، تبریک تولد، اطلاع رسانی و.... یکی از صدها کاربرد پنل پیامک برای برقراری ارتباط با مشتریان کسب و کار ها است.
با مشتریان در تماس بمانید!
یکی از کانال های کاربردی و رایج ارتباط با مشتری تماس است. هدف اصلی کسب و کارها برای استفاده از این کانال، برقراری ارتباطی دقیق و پرداختن به جزئیات است.
کسب و کارها برای بازاریابی تلفنی، ارائه خدمات، پشتیبانی و... از کانال تماس استفاده می کنند.کیفیت تعامل و ارتباط با مشتری میتواند بر میزان تصمیمگیریهای آن برای اقدام به خرید، دریافت خدمات یا رفتن به سوی رقبای شما تاثیر بگذارد.
استفاده از تلفن ثابت ابری به جای تلفن های ثابت معمولی جدا از کاهش هزینه ی قبوض مزایای دیگری نیز دارد. از مزایای تلفن ثابت ابری برای کسب و کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- عدم نیاز به سخت افزار
- کاهش نیروی انسانی
- مدیریت و کنترل تماس ها
- بدون محدودیت زمانی و مکانی
- صف تماس
- پاسخگوی گویا
- تله مارکتینگ
- و...
مدیانا
مدیانا پلتفرم جامعه ای برای کسب و کارها است که در یک پنل ابزارهای ارتباط با مشتری را مانند پنل اس ام اس، تلفن ثابت ابری، پیام صوتی و... را ارائه می دهد. این سامانه کسب و کارها را از داشتن چندین پلتفرم بی نیاز می کند.
بی نیاز کردن از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه در مدیانا به شعار اصلی این شرکت بر می گردد. این شرکت مشتریان را سرمایه خود می داند و همواره در تلاش است تا با کاهش هزینه های بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان به کاربران خود کمک کند.
ویژگی های پنل پیامکی مدیانا
ده سال فعالیت در حوزه پیامک مدیانا را به یکی از سامانه های پیامکی قدیمی در کشور تبدیل کرده است. ارسال پیامک خدماتی، پیامک انبوه، امکانات پیشرفته ارسال پیامک هوشمند مانند پاسخگویی خودکار، نوبت دهی پیامکی و... به علاوه وب سرویس پیامکی حرفه ای از خدمات سامانه پیامکی مدیانا هستند.
با دریافت خطوط خدماتی و عبور از بلک لیست می توانید ارتباط نزدیک تری را با مشتریان خود برقرار کنید و پیام کسب و کار خود را با صد در صد تضمین به دست مشتریان خود برسانید.
یکی از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا ارائه بانک جامع و به روز است که خیال کسب و کارها را از تبلیغات پیامکی راحت می کند و بر اثرگذاری آن می افزاید. این بانک که به تفکیک سن و جنسیت، کد پستی، منطقه و... است و آخرین بروزرسانی آن برای سال 1401 است.
وب سرویس پیامکی
اگر صاحب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستید به طور حتم با دغدغه ی حفظ مشتریان مواجه شده اید. کسب و کارهای اینترنتی برای اطلاع رسانی به مشتریان، ارسال کد ورود، نام کاربری، پیگیری سفارشات و... نیازمند ابزارهای مکمل هستند.ابزاری که علاوه بر هزینه پایین در کسری از ثانیه در اختیار کاربران قرار می گیرد پیامک است.
مدیانا با ارائه افزونه های پیامکی مناسب با سیستم مدیریت محتوای هر سایت و api تخصصی امکان اتصال سایت و فروشگاه ها را به ابزار قدرتمند پیامک فراهم می کند.
تمامی افزونه های موجود در سامانه پیامکی مدیانا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
ویژگی های تلفن ابری مدیانا
تلفن ابری مدیانا سریس ویژه ای است که امکان برقراری تماس های ورودی و خروجی با خطوط ثابت فراهم می کند و به محیط یا زمانی محدود نمی شود. صاحبان کسب و کارها می توانند به روی تلفن همراه، ابزارهای مدیریت مشتری، لپتاپ، تبلت و... از طریق تماس صوتی با مشتریان ارتباط بر قرار کنند و نیازی به محیط کار فیزیکی نخواهند داشت.
ویژگی های تلفن ابری مدیانا به شرح زیر است:
- کیفیت تماس بالا
- راه اندازی ساده
- ارائه خط اختصاصی
- ارائه گزارشات دقیق
- پنل اختصاصی انلاین
از ویژگی های سامانه مدیانا که سبب تمایز آن نسبت به سایرین می شود پشتیبانی 24 ساعته تخصصی آن است. برای تجربه بهتر در برقراری ارتباط با مشتریان، مدیانا پیش از دریافت خدمات از طریق مشاوره رایگان و پس از آن از طریق پشتیبانی شبانه روزی در کنار شما خواهد بود.
جمع بندی
در این مقاله به سامانه مدیانا که ابزارهای ارتباط با مشتریان را در یک پلتفرم ارائه می دهد پرداختیم. اگر تمایل دارید برای کسب و کار خود به واسطه تعامل با مشتریان فروش بیشتری را تجربه کنید به سایت مدیانا مراجعه کنید.