دلایل اهمیت نرم افزار crm
رپورتاژ آگهی : نرم افزار crm راهکاری برای مرتفع سازی چالش ها و مشکلات در شرکت ها و اداراتی می باشد که به نظم و انظباط کاری و افزایش بازدهی کاری خود می اندیشند، استفاده از نرم افزارcrm شما را تا حد باورنکردنی در مسیر رشد و پیشرفت در حداقل زمان ممکن قرار می دهد، بنابراین در این مقاله به بیان اینکه چرا باید از نرم افزار crm استفاده کنید خواهیم پرداخت :
حافظه قوی و بی نقص نرم افزار crm
تعداد جلسات کاری شما از حد معمول بیشتر شده ؟ خیلی سرتون شلوغه و نمیتونید به راحتی جلسات کاری خودتونو مدیریت کنید ؟ کار زیاد حواس پرتی شما رو بیشتر کرده ؟ نرم افزار crm قدرت مدیریت جلسات کاری و زمانبندی همه ی فعالیت های درون و برون سازمانی شما را فراهم می کند. مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مانند یک حافظه قوی همه ی اطلاعاتی که نیاز دارید به شما یادآوری شود را در خود ذخیره می کند تا شما حتی یک جلسه کاری را نیز از دست ندهید.
نرم افزار crm ؛ کامل ترین نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری
فراز و نشیب در هر کسب و کاری مخصوصا در زمان هایی که کشور از لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، ممکن است برای همه پیش بیاید و این اتفاق می تواند روی تعداد مشتریان و تعداد مراجعه کنندگان کسب و کار شما نیز تاثیر بگذارد، از طرفی شما برای دسترسی ساده تر و سریع تر به اطلاعات مشتریان خود نیاز به یک پایگاه اطلاعاتی کامل و جامع از مشتریان دارید، مشتریانی که ممکن است باز هم سراغ شما بیایند یا شما باز هم فرصت فروش به آن مشتریان را داشته باشید.
در این حالت شما نیاز به یک نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری دارید تا پایگاه اطلاعاتی مشتریان خود را تکمیل کنید، خبر خوب اینکه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بهترین و جامع نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری برای شما باشد. می توانید همه ی اطلاعاتی که از مشتریان خود دارید در نرم افزار وارد کنید و در رویداد های آینده خود آنها را از طریق ایمیل و پیامک و راه های متنوع دیگر مطلع سازید. فراموش نکنید شما با اعتماد به نرم افزار crm فروش بیشتر و مدیریت مشتریان را برای خود به ارمغان می آورید.
حرف اول و آخر را نظم می زند
نرم افزارcrm قابلیت های بی نظیری و کم نظیری برای کاربران خودش فراهم می کند که قطعا با استفاده نکردن از نرم افزار crm از این ویژگی ها بی بهره خواهید بود، همه ی برنامه های نرم افزارcrm حول محور نظم می گردد، نرم افزار crm با نظم بخشیدن به فرایند های سیستمی و کاری شما باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه که از مهم ترین موارد پایداری هر شرکت هستند می شود. این پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان به صورت مشهود و به مقدار قابل تاملی قابل رویت می باشد. پس با تهیه کردن نرم افزار crm به این بی نظمی ها پایان دهید.
چند نرم افزار مجزا فقط در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
همانطور که می دانید هر کسب و کاری نیاز به مدیریت، حسابداری و بخش های مرتبط مالی ، فروش و انبار داری می باشد، این بخش ها جزو ابتدایی ترین نیاز های هر شرکت یا کسب و کاری می باشد.
پس شما نیاز دارید برای هر کدام از این بخش ها به صورت جداگانه نرم افزار هایی را تهیه کنید که به صورت تفکیک شده مشکلات شما را تحت پوشش قرار دهد. نرم افزار های مالی و حسابداری، نرم افزار های گردش کار و اتوماسیون انبار ، نرم افزار های ثبت اطلاعات مشتری، پنل های ایمیل و پیامک، شما به همه ی این نرم افزار ها به علاوه دیگر نرم افزار ها به صورت جداگانه نیاز دارید، فقط خودتان قضاوت کنید، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همه ی این امکانات را با قدرت مدیریت فوق العاده و بسیار ساده برای شما فراهم می کند، همین موضوع هزینه صرف شده را برای شما به حداقل می رساند.
پشتیبانی و توسعه نرم افزار crm
امروز بهترین پیشنهاد ما برای رونق بخشیدن به کسب و کار شما استفاده از نرم افزار crm قدرتمند سنا می باشد. همه ی قابلیت هایی که در مورد آن صحبت کردیم فقط بخشی از ویژگی هایی بود که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سنا در اختیار شما قرار می دهد.
تجربه ثابت کرده بزرگ ترین دغدغه صاحبین کسب و کاری که قصد تهیه نرم افزار crm دارند پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن می باشد.
این دغدغه بی مورد نیست، یکی از بیشترین نیاز های مشتریان برطرف شدن مشکلات و سوال های متعددی است که بعد از تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برایشان به وجود می آید، ولی بسیاری از ارائه دهندگان این خدمت برای بعد از فروش سیستم خود به مشتری برنامه ای ندارند، همین موضوع باعث ناراضی بودن و به نتیجه نرسیدن کار می شود.
نرم افزار crm سنا به عنوان کامل ترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با دارا بودن پشتیبانی فعال و با تجربه ، سعی در جلب و حفظ رضایت مشتریان خود دارد.
اما برسیم به بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی نرم افزار crm سنا که چیزی نیست جز :قابلیت توسعه و شخصی سازی نرم افزار برای کسب و کار شما.
دقیقا در زمانی که شما به مشکلی بر می خورید که عمومی نیست یا قصد اضافه کردن ویژگی به نرم افزار crm خود را دارید که سایر افراد در مشاغل مختلف به آن احساس نیاز نداشته اند تا در برنامه اضافه شود، مزیت و برتری این سیستم نمایان می شود. تصور کنید یک نرم افزار واحد که جوابگوی همه ی نیاز های شما می باشد را با هزینه ای ناچیز در برابر مزیت ها و سودمندی های آن تهیه کرده اید. این حتی می تواند وجه تمایز شما با رقبایتان نیز باشد.
به صورت خلاصه :شما می توانید انتظار ها و نیاز های خودتان را به پشتیبانی نرم افزار سی آر ام مطرح کنید تا در اسرع وقت به صورت اختصاصی به نرم افزاری که تهیه کردید اضافه گردد.
نرم افزار خرید و فروش در CRM
نرم افزار خرید و فروش می تواند به صورت جداگانه برای هر شرکت یا کسب و کاری تهیه شود و فرایند ها را با استفاده از نرم افزار خرید و فروش بهینه و سازماندهی کرد، ولی چرا همه ی این قابلیت ها را در یک نرم افزار جامع نداشته باشیم ؟ نرم افزار crm برای همه ی بخش های کاری برنامه ای دارد. با استفاده از CRM که در درون آن سیستمی با عنوان نرم افزار خرید و فروش تعبیه شده است می توانید بهینه سازی و ایجاد یکپارچگی را در سیستم خود به حداکثر برسانید.
مشتری سفارش خود را ثبت می کند و انبار بعد از ارسال کالا یا محصول مورد نظر به مقدار سفارش انجام شده از موجودی کالا می کاهد ، در همین میان که موجودی این کالا کم شده و نیاز به تکمیل کردن توسط مسئول انبار را دارد، سفارش خرید توسط انباردار در سیستم ثبت می شود. این فرایند خرید توسط نرم افزار خرید و فروش سنا انجام می شود.