در دنیای تجارت امروز، مشتریان مهم ترین نقش را در توسعه یک تجارت بر عهده دارند و به همین دلیل است که در همه راهکارهای تجاری، حضور پررنگی به عنوان صورت مساله دارند. نرم افزارهای CRM یکی از این راهکارها هستند که برای مدیریت و بهبود ارتباط با مشتریان طراحی شده اند و با استفاده از امکانات خاص خود به فرایندهای مختلفی از جمله پیگیری مشتریان، کمپین های بازاریابی و بسیاری از موارد دیگر کمک می کنند.
آموزش نرم افزار CRM هم موضوع پر جست و جویی است که اهمیت زیادی برای مخاطبان این نرم افزارها دارد. آموزش microsoft dynamics 365 که یکی از بهترین نمونه های این نرم افزار است، موضوع این مطلب می باشد که در ادامه، درباره آن توضیحات بیشتری خواهیم داد.
نرم افزار microsoft dynamics 365 چیست؟
نرم افزار microsoft dynamics 365 یکی از بهترین نمونه های نرم افزار CRM در جهان است که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد. این نرم افزار، گزینه مناسبی برای کسب و کارهای مختلف در جهان و نیز ایران است. خرید این نرم افزار و نصب آن مزایای زیادی برای تجارت های مختلف دارد که از جمله آنها می توان به افزایش راندمان کارمندان، توسعه بخش فروش، افزایش مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی اشاره کرد. آموزش microsoft dynamics 365 به صورت تخصصی و هم چنین سفارشی سازی آن می تواند در پیگیری سرنخ های فروش و استفاده بهتر و کامل تر از تمام امکانات این نرم افزار موثر باشد.
مراحل آموزش microsoft dynamics 365
مرحله ابتدایی این آموزش، مرور مفاهیم اولیه این نرم افزار است؛ به این معنی که ابتدا بدانیم این نرم افزار چیست و چه کاربردی دارد؟ راه های توسعه این نرم افزار چیست؟ دلایل عدم موفقیت در این نرم افزار چیست؟ روش مناسب و موفق در پیاده سازی این نرم افزار چیست؟
پس از بررسی این مفاهیم اولیه، نیاز است که اطلاعات دقیق تری از گزارش ها، پیگیری مشتریان، ساخت کارتابل و جست و جو و... داشته باشیم تا به خوبی به همه جنبه های این نرم افزار تسلط پیدا کنیم.
آموزش سفارشی سازی نرم افزار CRM مایکروسافت
در آموزش سفارشی سازی این نرم افزار، اطلاعات پایه ای و جزئی تری از این نرم افزار برای کاربران ارائه می شود تا از این طریق با تمامی فرایندهای فروش مانند سرنخ ها، فرصت، پیشنهاد قیمت، سفارش ها و فاکتور آشنا شوند. به این ترتیب در این مرحله، افراد به صورت عملی با نحوه استفاده از ماژول های مختلف این نرم افزار آشنا می شوند.
در قدم بعدی که به دوره راهبردی آموزش این نرم افزار گفته می شود، فرایندهای پیشرفته تری به کاربران آموزش داده می شود. ساخت فرم، ایجاد گردش های کاری، توسعه پلاگین های خاص و آشنایی با راهکارهای مختلف نرم افزار از جمله مواردی هستند که در این مرحله از آموزش نرم افزار مایکروسافت 365 به عنوان راه حل های سفارشی ارائه می شوند.
حال که با این نرم افزار و مراحل آموزش آن آشنا شدیم، برای خرید این نرم افزار می توانید به مجموعه های معتبر فروش این محصول مانند رهسام تک مراجعه کنید.