RATA
6 ماه پیش / خواندن دقیقه

چرا سفارشی سازی مایکروسافت CRM یک \' باید\' است؟

اگر برای پیشرفت و توسعه کسب و کار خود ارزش قائل هستید، پس سفارشی سازی مایکروسافت CRM خود را بیش از این به تعویق نندازید! اما، سفارشی سازی مایکروسافت CRM دقیقا چه معنایی دارد؟

سفارشی سازی مایکروسافت CRM را می توان افزودن یا اصلاح ویژگی های CRM مایکروسافت جهت هماهنگی بیشتر با اهداف و روند کار شرکت، تعریف کرد. سفارشی سازی مایکروسافت CRM متناسب با اهداف سازمانی باعث افزایش پذیرش کاربر، کارایی داخلی و فروش می شود.اگر با ضرورت و انواع سفارشی سازی CRM آشنایی ندارید، پس به شما توصیه می کنیم این مطلب را تا با دقت مطالعه کنید.

سطوح مختلف سفارشی سازی مایکروسافت CRM

با توجه به انتخاب های بسیار زیاد نرم افزار CRM، تعیین سطح سفارشی سازی کسب و کار شما اغلب کار چالش برانگیزی خواهد بود. بنابراین چگونه سطح سفارشی سازی مایکروسافت CRM مناسب برای سازمان خود را تعیین می کنید؟ سه سطح اصلی وجود دارد.

  • سفارشی سازی CRM سطح پایه: اکثر نرم افزارهای CRM دارای سطح اولیه سفارشی سازی هستند. سرپرست CRM شما می‌تواند تغییرات ساده‌ای مانند کلمات کلیدی و فهرست‌های انتخابی ایجاد کند. کاربران عمومی می توانند تغییرات شخصی مانند پیکربندی داشبورد یا ویجت های خود با ویژگی های "کشیدن و رها کردن" ایجاد کنند.
  • سفارشی سازی CRM سطح متوسط: برخی از فروشندگان گزینه های پیچیده تری را برای سفارشی کردن راه حل های CRM خارج از حالت عادی خود ارائه می دهند. نمونه هایی از این ویژگی ها عبارتند از ایجاد گردش کار، فرم های جدید و کدگذاری سبک.
  • سفارشی سازی CRM سطح پیشرفته: سفارشی سازی پیشرفته سیستم CRM شما به خدماتی از یک فروشنده باتجربه مانند رهسام تک نیاز دارد. برخی از ویژگی ها به توسعه دهندگان نیاز دارند تا عملکردی را با کد منبع اصلی ایجاد کنند. آنها همچنین باید تست های مختلف، پسرفت و تجزیه و تحلیل را انجام دهند.

دلایل رایج کسب و کارها CRM خود را سفارشی می کنند

برای یک سازمان بسیار غیرمعمول است که از نرم افزار CRM مایکروسافت بدون هیچ گونه پیکربندی استفاده کند. هر شرکتی به نوعی سفارشی سازی نیاز دارد. این می تواند شامل ویژگی های ساده ای مانند تنظیم نمایه های کاربر، وارد کردن داده ها یا ایجاد ویجت برای داشبورد باشد. برخی از مشاغل ممکن است به تغییرات سفارشی گسترده نیاز داشته باشند. این امر بستگی به اندازه شرکت و نیازهای خاص شما دارد.

اکثر شرکت ها از CRM به عنوان یک ابزار تصمیم گیری برای دستیابی به اهداف مالی خود استفاده می کنند. برای ارائه تجزیه و تحلیل صحیح، نرم افزار CRM مایکروسافت شما باید داده هایی را جمع آوری کند که مربوط به کسب و کار شما باشد. در ادامه برخی از بخش های رایج سفارشی سازی مایکروسافت CRM آورده شده است:

  • فیلدها و طرح‌بندی‌های داده
  • گردش کار و اتوماسیون
  • گزارش ها و داشبوردها
  • ادغام با سایر سیستم ها
  • رابط کاربری و کنترل دسترسی


مزایای سفارشی سازی مایکروسافت CRM

یکی از دلایل اصلی که کسب ‌و کارها اقدام به سفارشی سازی مایکروسافت CRM خود می کنند، امکان پاسخگویی بیشتر به مشتری است. زیرا از این طریق می توان وفاداری و اعتماد آنها را نیز به دست آورد. چند مزیت راه حل سفارشی سازی مایکروسافت CRM عبارتند از:

  • تیم بازاریابی می توانند مشتریان بالقوه برتر را هدف قرار دهند و سرنخ ها را تعیین کنند
  • گزارش های سفارشی
  • تیم فروش تلاش خود را بر روی حساب ها و فرصت هایی متمرکز می کنند که در بهینه کردن زمان آنها موثر خواهد بود.
  • تیم های فروش مسیرها و پیش بینی های فروش بهتری را ارائه می دهند. در نتیجه ترکیب صحیح محصول و دریافت به موقع سفارشات توسط مشتری
  • خدمات بهتر و پاسخگویی بهتر به مشتریان ارائه خواهد شد
  • ردیابی جزئیات مشتری که برای کسب و کار شما مهم است
  • انسجام و هماهنگی بیشتر کل سازمان و ارتباط نزدیک تر با مشتری

سفارشی‌ سازی مایکروسافت CRM به کسب ‌و کارها کمک می‌ کند تا سیستم ‌های CRM خود را برای مطابقت با گردش‌ های کاری منحصر به‌ فرد، نیازهای داده و فرآیندهای تجاری خود بهینه کنند. با تطبیق CRM بر اساس نیازهای خاص خود، سازمان ها می توانند کارایی را بهبود بخشند، تجارب مشتری را افزایش دهند و بینش عملی را از داده های خود به دست آورند.

در رهسام تک، ما یک رویکرد مشاوره ای ارائه می دهیم که در سفارشی سازی مایکروسافت CRM شما موثر خواهد بود. برای دریافت مشاوره و راهنمایی ما مشاورین رهسام تک تماس بگیرید.

شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع