اخبار ورزشی
یک سال پیش / خواندن دقیقه

1401 هم سالِ یاسین نشد

1401 هم سالِ یاسین نشد

به گزارش "ورزش"، در اینکه یاسین سلمانی یکی از استعدادهای بی‌بدیل فوتبال ایران طی سال‌های اخیر بوده هیچ شکی وجود ندارد. این بازیکن حالا 21 ساله که در گرگان متولد شده و از سنین کودکی با پیوستن به آکادمی سپاهان مراحل پیشرفت را پشت سر گذاشته، در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا پدیده لیگ برتر بود، اما در ادامه شرایط برای او خیلی خوب پیش نرفت.
آخرین نمایش‌های خیره‌کننده‌ای که از سلمانی به یاد داریم، پیش از شروع لیگ بیست و یکم در ترکیب تیم امید با سرمربیگری مهدی مهدوی‌‍ بود و در ادامه تا این هافبک خوش فکر در حال جا افتادن در ترکیب سپاهان پس از غیبت در هفته‌های ابتدایی بود، در هفته یازدهم مقابل پیکان با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شد و دیگر نتوانست تا پایان فصل شرایط مناسبی پیدا کند.
در لیگ بیست و دوم که سپاهان پس از دو سال همکاری با محرم نویدکیا سراغ ژوزه مورایس رفت، سلمانی شروع بسیار خوبی داشت و در بازی افتتاحیه فصل مقابل استقلال در آزادی گلزنی کرد. یاسین سپس در مقابل نساجی درخشید، اما در ادامه نتوانست شرایط خوب خود را حفظ کند و رفته رفته به نیمکت‌نشین بدل شد.
طی هفته‌های اخیر سلمانی با وجود اینکه مصدومیتی هم نداشته، شانس حضور در ترکیب را پیدا نکرده و حتی در مصاف با پرسپولیس در آزادی به لیست نهایی تیم هم راه پیدا نکرد تا مشخص شود مورایس از این بازیکن مستعد انتظارات بیشتری دارد. در این مدت سلمانی اگر شانس بازی هم پیدا کرده، برخلاف چیزی که از او انتظار داریم، نتوانسته موثر ظاهر شود.
نکته مهم درباره سلمانی اینکه او به خوبی از توانایی‌های خود آگاه است و می‌داند در حال حاضر با پتانسیل واقعی خود فاصله زیادی دارد؛ فاصله‌ای که برای پر کردن آن در سال جدید نیاز به تلاش و پشتکاری دوچندان دارد و سلمانی با روحیه بالای خود در تمرین نشان می‌دهد توانایی پشت سر گذاشتن این چالش و این روزهای سخت را هم دارد.

1832583
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع