به گزارش ",ورزش"، سازمان لیگ فوتبال ایران در بیانیه خود 9 شرط را به عنوان به عنوان شرایط متقاضی تبلیغات محیطی معرفی کرد که از جمله آنها عدم بدهی به سازمان لیگ است که شاید همین شرط، حضور شرکتهایی که پیشتر در این عرصه فعال بودند را تحت تاثیر قرار دهد. البته سازمان لیگ پیش از این نیز با شرکتهای بدهکار همکاری داشت و بدهی آنها را با قرارداد جدید تهاتر کرده بود.
روش پرداخت مبلغ پیشنهادی برنده مزایده نیز به این شکل خواهد بود: «منتخب مزایده مکلف است ظرف مدت هفت روز پس از اعلام برنده %۳۰ از مبلغ قرارداد را به حساب سازمان واریز و مابقی مبلغ قرارداد را در قالب چکهای ثبت شده در سامانه صیادی با اقساط برابر ماهیانه، از شهریور ۱۴۰۲ تا فرودین ۱۴۰۳ تحویل خزانه داری سازمان لیگ نماید.»
سازمان لیگ از امروز اسناد و مدارک متقاضیان را دریافت خواهد کرد و ثبت نام تا روز یازدهم ادامه خواهد داشت. سپس تا بیست اسفند، پیشنهادات مالی به سازمان لیگ ارسال خواهد شد و ساعت 14 همان روز، پاکتها در ساختمان این نهاد باز میشوند.
تبلیغات محیطی برای فصل آینده از شهریور 1402 تا فروردین 1403 اجرا خواهد شد که زمان احتمالی لیگ بیست و سوم نیز خواهد بود.
در سالهای اخیر تبلیغات محیطی یکی از مسائل مناقشهبرانگیز فوتبال ایران بوده و حالا باید دید برای لیگ بیست و سوم، کدام شرکت مجری تبلیغات در ورزشگاههای ایران خواهد بود.