راه های رشد و رسیدن به موفقیت در کسب و کار خانگی
در حالی که انواع کار خانگی به نظر برای مردم عادی خوب است، اما می تواند به شدت برای صاحب کسب و کار بلند پایه خسته کننده و دشوار باشد.
مطمئنا شروع یک کسب و کار با یک یا دو نفر بدون سرمایه، اجاره یا کارکنان می تواند به عنوان یک راه آسان برای کسب درآمد در ابتدا ظاهر شود، اما زمانی که تلفن شروع به زنگ زدن می کند و مشتریان همچنان بیشتر میشوند، کسب و کار رو به شکست حرکت می کند.
همانطور که در ادامه این بخش از رازهای موفقیت در پلاس وی خواهیم گفت خوشبختانه، راههایی وجود دارد که بتوانید کسب و کار خود در خانه را به درجه ی جدیدی حرکت دهید، بدون اینکه سودآوری کسب و کار خود یا آرامش خود را از دست بدهید.
10 راه برای توسعه و رشد کسب و کار خانگی
این مراحل را دنبال کنید تا کسب و کار خانگی خود را به موفقیت شخصی و حرفه ای تبدیل کنید:
1. تمرکز بر یک محصول یا خدمات واحد
روی یک محصول و کار تمرکز داشته و سپس آن را به بازار عرضه کنید، آن را به فروش برسانید، آن را تبلیغ کنید، همه چیز را که می توانید برای افزایش فروش یک محصول یا خدمات، انجام دهید.
2. خط تولید خود را گسترش دهید تا محصولات یا خدمات تکمیلی ارائه دهید
هنگامی که شما بر روی یک محصول یا خدمات که مشتریان واقعا دوست دارند تمرکز کنید، فرصت را از دست ندهید تا موارد مربوط به تنوع محصول خود را بیابید.
نه تنها این انتخاب مشتریان شما را وسیع تر می کند، بلکه باعث می شود که محصولات شما به خرده فروشانی که به طور معمول یک محصول خطی را به عنوان یک محصول واحد خریداری می کنند، جذاب تر باشد.
3. یافتن راه هایی برای افزایش فروش به مشتریان موجود خود. این خیلی ارزان تر از پیدا کردن امکانات جدید است
حتی اگر شما نمیتوانید خط تولید خود را گسترش دهید، می توانید درآمد خود را با فروش بیشتر محصولات یا خدمات موجود خود به مشتریانی که قبلا داشته اید، افزایش دهید. یک راه آسان برای انجام این کار از طریق تخفیف کالا است.
4. استخدام یک نفر برای کمک به شما - یک کارمند، یک مترجم آزاد، کارآموز، یک پیمانکار مستقل، حتی بچه هایتان
این کار نه تنها موجب صرفه جویی در هزینه های نقدی می شود، نه تنها هزینه ها کاهش میابد، بلکه شما را قادر می سازد تا یک شبکه بزرگ از افراد با استعداد را پرورش دهید که احتمالا نمی توانید هزینه تمام وقت را بپردازید.
5. ایجاد یک وب سایت برای تبلیغ شرکت یا فروش آنلاین
با تشکر از اینترنت، باز کردن یک فروشگاه اینترنتی، دستیابی به مشتریان خرده فروش را آسان میکند. بوتیک های مبتنی بر وب برای فروشندگان محصولات ویژه مانند کتاب های نادر، کلکسیون ها و غذاهای لذیذ به شما امکان می دهد میلیون ها مشتری را در سراسر جهان بدون هزینه اجاره، خدمات آب و برق و غیره به آنها دسترسی پیدا کنید.
6. برای ترویج شرکت خود، به نیروهای دیگری بپیوندید
همکاری با یک شرکت در صنعت مرتبط یکی از ارزانترین و ساده ترین فرم بازاریابی است که می توانید آن را استخدام کنید برای مثال، اگر شما محصولات آبگرم را در اختیار دارید، ممکن است بتوانید یک باشگاه بهداشت محلی را متقاعد کنید که آنها را در فروشگاه خود بفروشد، با تخفیف برای اعضای فروشگاه.
به همین ترتیب، می توانید یک گذرگاه رایگان یک روزه باشگاه ورزشی را برای هر کسی که لوسیون ها و اسکراب ها را خریداری می کنید ارسال کنید.
7. سایر بازارها را هدف قرار دهید
اگر اجناستان را به نوجوانان میفروشید، شروع به بازاریابی میان دانشجویان کنید. استراتژی دیگر این است که محصول یا خدمات خود را به عمده فروشان بفروشید به عنوان مثال، یک کسب و کار پذیرایی در خانه که متشکل از کیک و دیگر انواع دسر خوشمزه است می تواند با استفاده از نانوایی های محلی به منظور فروش کالاهای خود به صورت عمده فروشی تماس بگیرید.
در حالی که قیمت شما از نانوایی ها پایین تر می آید، شما محصولات بیشتری را به فروش می رسانید و جریان نقدی مناسبی را کسب میکنید.
8. یافتن راه های جدید و متفاوت برای کسب و کار خود را از طریق خبرنامه های الکترونیکی و یا با انجام سخنرانی و یا با آموزش یک کلاس
بازاریابی کسب و کار مبتنی بر خانه شما نیازی به صرف پول زیادی در تبلیغات روزنامه ها، لیست صفحات زرد، و یا نقاط تلویزیون یا رادیو ندارد ؛ تکنیک های بازاریابی مردمی هزینه بسیار کمتر و اغلب بسیار موثرتر هستند.
اکثر اتاق های بازرگانی و گروه های اجتماعی بیش از همه خوشحال هستند که یک انجمن را برای صاحب کسب و کار محلی ارائه دهند که تمایل دارند تخصص خود را بدون هیچ هزینه ای به اشتراک بگذارند. ارسال یک خبرنامه هفتگی همچنین یک راه عالی برای دریافت نام شما در مقابل مشتریان جدید و بالقوه است.
با تشکر از اینترنت، می توانید خبرنامه خود را از طریق ایمیل با استفاده از قالب های آنلاین و سیستم های تحویل خودکار ارسال کنید.
9. محل دیگری را باز کنید
این به معنای اجاره فضای اداری "مجازی" در یک مرکز تجاری یا با اشتراک فضای اداری با یک کسب و کار در حال رشد دیگر است.
10. در مورد تبدیل کسب و کار خود به یک حق رای دادن یا فرصت کسب و کار فکر کنید
در حالی که اکثر کسب و کارهای خانگی کوچک باقی میمانند، ممکن است از طریق حق رای دادن، صدور مجوز یا توزیع عمده فروشی، فرصت بزرگ را تجربه کنید.
سوال اصلی خودتان این است که آیا کسب و کار شما می تواند تبدیل به یک فرمت کسب و کار بزرگ تر شود که شخص دیگری بتواند در آن کار کند (یک حق رای دادن) یا اگر شما یک محصول یا خدمات استاندارد داشته باشید که می تواند چندین بار (یک فرصت کسب و کار) فروش کند.
در حالی که شما ممکن است فکر کنید که گسترش کسب و کار نیاز به جمع آوری سرمایه، استخدام کارمندان، خرید تجهیزات و اجاره دفتر و یا فضای انبار دارد، اغلب سود آور تر و کم ریسک تر است اگر جواز کار خود را به شرکت بزرگتر منتقل کنید که قابلیت های تولید و نیروی فروش موجود را برای شما انجام میدهد.