وی فور یو
7 ماه پیش / خواندن دقیقه

10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص

10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص

خرید هدایای تبلیغاتی خاص، یکی از پربازده‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید برای تبلیغات برند خود به‌کار بگیرید. در این نوشته قصد داریم 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص را خدمت شما همراهان گرامی معرفی کنیم که در بازدهی بهتر هدایا نقش موثری را ایفا می‌کنند.

10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص را بشناسید

اگر حتی نسبت‌به یکی از این ویژگی‌ها توجه کافی را نداشته باشید، نمی‌توانید بازدهی لازم را از بودجه تبلیغات خود دریافت نمایید و پیشرفت مورد انتظار خود را تجربه نمی‌کنید. 

برای خرید هدایای تبلیغاتی اول از همه باید فروشگاه مناسب، معتمد و خوش سابقه‌ای را انتخاب نمایید که هدایایی خلاقانه و کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر به این نکته توجه کنید، 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص خودبه‌خود رعایت می‌شوند و هدیه شما نهایت اثربخشی را خواهد داشت.

مجموعه بزرگ هدایای تبلیغاتی حس هفتم با جمعی از متخصصان خوش سابقه حوزه تبلیغات هدایایی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص که هنگام خرید باید به آن توجه کنید!

در ادامه با 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص آشنا می‌شویم و خواهیم دانست که رمز تبلیغات موثر برخی برندها از طریق اهدا هدایای تبلیغاتی چیست! 

اولین ویژگی از 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص و تاثیرگذاری هدایا 

اولین و شاید مهمترین ویژگی از 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص تاثیرگذاری هدایا است. هدایایی را تهیه نمایید که تاثیر مثبت عمیقی بر ذهن و روح مخاطبان می‌گذارند. هدایای کاربردی، آرامش‌بخش و ارزشمند باعث ایجاد حس همدلی، صمیمیت و وفاداری مشتریان نسبت‌به برند شما می‌شوند و تا سال‌های سال نام برندتان را زنده نگه می‌دارند.

هدیه تبلیغاتی شیک

به‌هیچ عنوان کیفیت و دوام هدیه را فدای صرفه اقتصادی نکنید!

شاید برایتان جالب و البته حیاتی (!) باشد بدانید که مخاطبان کیفیت هدایای تبلیغاتی را به چشم نمونه کوچکی از کیفیت محصولات و خدمات شما می‌نگرند؛ بدین معنی که اگر هدیه بی‌کیفیتی را تقدیم ایشان کنید، اینگونه برداشت می‌کنند که همیشه و در تمام فعالیت‌های خود برای مشتری ارزش قائل نمی‌شوید و بلعکس! بنابراین به‌هیچ عنوان برای صرفه‌جویی در هزینه، کیفیت را پایین نیاورید. 

کاربردی بودن هدیه رمز تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتر هدیه است!

سومین ویژگی مهم از 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص؛ اگر هدیه شما جذاب و خلاقانه و منحصربه‌فرد هم بوده و تمام ویژگی‌های دیگر را به‌خوبی رعایت کند اما کاربردی نباشد، طولی نمی‌کشد که گوشه کمد می‌افتد.

هدایای خلاقانه و منحصربه‌فرد تهیه کنید.

یکی از مهمترین 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص منحصربه‌فرد بودن هدیه است. برای خرید هدایای تبلیغاتی پربازده و ارزشمند به‌هیچ عنوان نباید از هدایای رایج دیگر برندها تقلید کنید. سعی کنید با تفکر و تحقیق و همچنین مشورت با متخصصان، خلاقانه‌ترین هدایا را تهیه نمایید. 

چاپ باکیفیت و خلاقانه لوگو و نام تجاری برند؛ لازمه تبلیغات موثر!

حتی اگر باقی 10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص را رعایت کنید، اما از این ویژگی مهم غافل شوید، هزینه تبلیغاتتان هیچ بازدهی نخواهد داشت. باید رنگ، فونت، اندازه و موقعیت چاپ نام و نشان تجاری برند روی هدیه تبلیغاتی را هوشمندانه تنظیم کنید و چاپ این آیتم مهم را با بالاترین کیفیت و در مجموعه‌ای حرفه‌ای انجام دهید. 

هدایایی شیک و خلاقانه و درعین‌حال عمومی تهیه کنید!

شاید خیلی جذاب نباشد که هدیه تبلیغاتی یا سازمانی‌تان را متناسب با علایق یک گروه خاص از افراد تهیه نمایید. در کنار جذابیت ظاهری، ارزش مادی و معنوی و کاربردی بودن هدیه، به عمومیت آن نیز توجه کنید. یعنی هدیه‌ای را تهیه کنید که مخصوص گروه سنی یا جنسیت خاصی نبوده و برای طیف وسیعی از علایق کاربرد داشته باشد. 

ارتباط و تناسب هدیه با حوزه فعالیت برند، هدیه شما را خاص و ماندگار می‌کند!

چه خوب است که در انتخاب هدایای تبلیغاتی بتوانید ارتباط معنادار و ظریفی را میان آیتم‌های هدیه و حوزه فعالیت برند خود ایجاد کنید. به‌عنوان مثال اگر در حوزه تولید پوشاک فعالیت می‌کنید، خوب است با تیشرت‌ و کلاه دارای چاپ اختصاصی برند خود در خاطر مخاطب بمانید. و یا برای مخاطبان دبستانی خود، قمقمه یا نوشت‌افزار اهدا کنید. 

به نیاز مخاطبان توجه کنید تا خاص به نظر برسید!

هرچه بیشتر به نیاز مخاطبان توجه کنید و برایشان ارزش بیشتری قائل شوید، ایشان نیز بیشتر تحت تاثیر هدیه‌تان قرار خواهند گرفت و وفاداری عمیق‌تری نسبت‌به برندتان پیدا خواهند کرد. 
زیبایی ظاهری در کنار کیفیت هدیه حائز اهمیت است. 

توجه زیاد به کیفیت و دوام هدایای تبلیغاتی باعث نشود اهمیت زیبایی ظاهری هدیه را نادیده بگیرید! اولین شرط تاثیرگذاری هدیه شاید همین زیبایی ظاهری باشد؛ چراکه متاسفانه یا خوشبختانه ذهن انسان اول زیبایی ظاهر را می‌بیند و براساس آن قضاوت می‌کند. 

بسته‌بندی خاص هدیه، اولین چیزی است که توجه مخاطب را جلب می‌کند!

پیرامون بحث زیبایی ظاهری هدایای تبلیغاتی باید توجه کنید که بسته‌بندی خاص هدیه، اولین چیزی است که توجه مخاطب را جلب می‌کند و شاید بیشترین پیش‌داوری مخاطب در مورد هدیه تبلیغاتی و برند، با مشاهده همین بسته‌بندی انجام شود! پس رنگ، اندازه، طرح و نقش و چاپ لوگو روی بسته‌بندی هدیه را هوشمندانه انتخاب کنید. 

ابزارآلات

10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص را در کدام آیتم‌های حس هفتم می‌توان یافت؟
10 ویژگی هدیه تبلیغاتی خاص را می‌توانید در آیتم‌های متنوع هدایای تبلیغاتی، سازمانی، نمایشگاهی، هدایای مناسبتی و همچنین هدایای مدیریتی حس هفتم پیدا کنید. اما خاص‌ترین هدایای، عبارتند از:
•    ست هدایای دیجیتال خصوصا آیتم‌های پاوربانک، ایرپاد، اسپیکر و فلش مموری
•    محصولات چوبی و ست‌های اداری رومیزی شامل ساعت چوبی رومیزی، استند موبایل، تقویم رومیزی و جاخودکاری 
•    ست آرامش 
•    صنایع دستی 
•    محصولات چرمی و...
برای سفارش هدایای تبلیغاتی حس هفتم با تیراژ بالا تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید و میزان بودجه‌ای که برای تبلیغات درنظر گرفته‌اید را بیان کنید.


هر آنچه میخواهید در اینجا بخوانید
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع