یکی دو ماه است که جهان تکنولوژی پر شده است از صحبت درباره ChatGPT. چتباتی که جهان فناوری را زیر و رو کرده است. بسیاری از گجتها، اپلیکیشنها، شبکههای اجتماعی، صنایع و سازمانها این چتبات هوش مصنوعی را اضافه کرده و از آن استفاده میکنند.
هرچند در ایران استفاده از این ابزار ساده نیست و محدودیتهایی دارد، اما حالا شرکت تپسی ChatGPT را به نسخه وباپلیکیشن خود اضافه کرده تا امکان استفاده و گفتوگو با آن برای کاربران ایرانی هم فراهم شود.
با توجه به این که شرکت OpenAI، که سازنده ChatGPT است، شمارههای ایرانی را نمیپذیرد و از آنها پشتیبانی نمیکند و همچنین بدون استفاده از VPN امکان استفاده از این چتبات برای IP ایران فراهم نیست، کاربران ایرانی عموماً با دردسرهای فراوان و صرفاً با کمک شمارههای مجازی یا به کمک VPN میتوانستند با این ابزار هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنند. حالا اما اضافه شدن امکان گفتوگو به تپسی فرایند برقراری ارتباط با ChatGPT را سادهتر کرده است.
کاربران برای استفاده از این امکان و برقراری ارتباط با این چتبات باید در نسخه وباپلیکیشن تپسی گزینه «از هوش مصنوعی بپرس» را انتخاب کنند. با انتخاب این گزینه کاربران میتوانند بهصورت رایگان با ChatGPT گفتوگو کنند و سؤالات خود را از این ابزار هوش مصنوعی بپرسند و پاسخهای مورد نظرشان را دریافت کنند.
با توجه به اهمیتی که این ابزار هوش مصنوعی در جهان تکنولوژی پیدا کرده و بسیاری آن را متحولکننده آینده این جهان میدانند دستیابی به امکانی برای استفاده از آن برای ما ایرانیها هم ارزشمند خواهد بود.
البته تجربه ما در پلاس وی نشان میدهد سرعت برقراری ارتباط با ChatGPT در وباپلیکیشن تپسی کمی پایین است؛ اگر شما از این قابلیت جدید تپسی استفاده کردهاید تجربه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.