آموزش حل مشکل یک طرفه شدن ایرانسل
اپراتور ایرانسل یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین اپراتورها می باشد که فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرد و هم اکنون دارای میلیون ها کاربر از سرتاسر کشور است و این نشان دهنده مناطق تحت پوشش این اپراتور می باشد. با این حال این اپراتور همانند سایر اپراتورها در کشور و جهان خدمات یکسانی اعم از اینترنت، مکالمه، پیامک، MMS و...را به مشتریان خود ارائه می دهد.
با این وجود گاها ممکن است مشکلاتی برای کاربران ایرانسل رخ دهد که این مشکل می تواند یا از طرف اپراتور یا از طرف شما و یا حتی در اکثر مواقع محدوده ای باشد که شاید هر ثانیه آن برای شما خیلی مهم باشد. اما گاها ممکن است سیم کارت ایرانسل شما بنابر دلایلی دچار یک طرفه شدگی شود که در این گزارش از بخش تکنولوزی پلاس وی قصد داریم شما را با نحوه رفع مشکل یک طرفه شدن سیم کارت ایرانسل آشنا سازیم. همراه ما باشید.
1- تماس با اپراتور ایرانسل
گاها ممکن است سیم کارت ایرانسل شما بصورت ناگهانی و اتفاقی و یا حتی گاها توسط شما یک طرفه شود که برای پیگیری و اطلاع دقیق از مشکل می توانید با اپراتور ایرانسل تماس حاصل نمائید. از این رو اگر با سیم کارت ایرانسل در حال تماس هستید، با شماره 700 تماس بگیرید و در غیر اینصورت برای تماس با سایر خطوط با شماره تماس 09377000000 تماس حاصل نمائید و به اپراتور متصل شوید و مشکل را درمیان بگذارید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.
2- کمی صبر کنید...
اگر شما سیم کارت اعتباری ایرانسل دارید و به دلیل وارد کردن نادرست رمز شارژ در چند سری متعدد، سیم کارت شما یک طرفه شده است، باید به مدت یک یا دو روز صبر کنید تا سیم کارت شما بصورت اتوماتیک آزاد شود. اما اگر قصد دارید تا هر چه بهتر از این مشکل مطلع شوید، توصیه می شود با اپراتور ایرانسل تماس بگیرید. بطور کلی زمانیکه رمز شارژ را وارد می کنید، توجه کنید که به درستی در حال وارد کردن شارژ هستید و یا حتی اگر ممکن است بصورت اینترنتی و با رمز دوم به صورت مستقیم شارژ را خریداری کنید که دیگر نیازی وارد کردن رمز شارژ نخواهید داشت.
3- مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت
اما اگر مشکل شما در طی یک یا دو روز برطرف نشد و هنوز سیم کارت شما یک طرفه است و نتوانسته اید آنرا برطرف کنید، توصیه ای که هم اکنون برای شما داریم، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت است که در بیشتر اوقات در این زمینه اقدام به اعلام مفقودی سیم کارت و یا حتی تغییر مالکیت و تغییر آدرس محل سکونت شما نمایند. از این رو حتما قبل از مراجعه به این شعب باید مدارک شناسایی خود (در صورت مالک سیم کارت خودتان باشید) یا در غیر اینصورت باید به همراه مالک سیم کارت (به همراه مدارک شناسایی) مراجعه کنید و درخواست رفع مشکل کنید.