اغلب کافی شاپ ها و رستوران ها برای جذب مشتری بیشتر و یا برای اینکه از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشند ترفندهای عجیب و جالبی را به کار میگیرند تا محیطی جذاب و دلنشینی را برای افراد فراهم کنند چرا که این روش ها تآثیر محسوسی بر جذب و ترغیب مشتری دارد.
به همین منظور یک زن چینی نیز با راه اندازی یک کافی شاپ در شهر خود از سال 2011 برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کند از آنجایی که گوسفند در کره جنوبی نماد مهربانی، تواضع و احترام به والدین است تعدادی گوسفند سفید و خوشگل را در کافه خود رها کرد تا مشتریان را سرگرم کنند.
کافه "لی کووانگ هو" از کره جنوبی میزبان افرادی از کشورهای مختلف از جمله مقدونیه، عربستان سعودی و نیوزیلند بوده است.او برای آنکه بتواند کافی شاپ خود را جذاب کند تصمیم گرفت تا چند گوسفند را در فضای کافی شاپ رها کند تا مشتریان به خاطر علاقه به این موجود زیبا هم که شده با مغازه او آمده و نوشیدنی سفارش دهند.
او کار خود را از سال 2011 آغاز کرده است و تا به حال گردشگران و افراد زیادی تنها برای دیدن گوسفندهای زیبای این کافی شاپ به این مکان رفته اند. او می گوید مردم با این حیوانات بازی می کنند و هنگام خروج با خرسندی تمام از مغازه بیرون می روند.
یکی از مشتریان این مغازه به خبرنگاران گفته است :" ما همیشه برای دیدن حیواناتی مانند گاو و گوسفند که باعث سرحالی و سرزنده شدن آدم ها می شوند باید به روستا سفر می کنیم اما از زمان باز شدن این کافی شاپ هر هفته به این مکان می آییم تا بیشتر با گوسفندها بازی کنیم. "