به گزارش سیتنا جلال ذکایی ضمن اشاره به ظرفیتهای سرمایهگذاری صنعت تبلیغات از تأثیرات محدودیت در فضای مجازی بر این صنعت حساس و آسیبپذیر گفت:
به گفته او آمار دقیقی از زیان این صنف از اختلال در اینترنت وجود ندارد، اما شنیدهها حاکی از آسیب ۱.۵ میلیارد دلاری کسب و کارهای مجازی با ایجاد محدودیت در اینترنت است. شرایط کنونی ضربه جدی به بازاریابی دیجیتال وارد کرده و هر روز ادامه این وضع، آسیبها را بیشتر میکند.
نزدیک به سه ماه از شدت گرفتن محدودیتهای اینترنت میگذرد و در این مدت بسیاری از مشاغل اقتصاد دیجیتال دچار آسیب شدهاند. بااینحال هنوز خبری از رفع محدودیتها به گوش نمیرسد.