پلاس وی
یک سال پیش / خواندن دقیقه

مخاطره‌ی جدی بازاریابی دیجیتال پس از محدودیت اینترنت

مخاطره‌ی جدی بازاریابی دیجیتال پس از محدودیت اینترنت

به گزارش سیتنا جلال ذکایی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری صنعت تبلیغات از تأثیرات محدودیت در فضای مجازی بر این صنعت حساس و آسیب‌پذیر گفت:

به گفته او آمار دقیقی از زیان این صنف از اختلال در اینترنت وجود ندارد، اما شنیده‌ها حاکی از آسیب ۱.۵ میلیارد دلاری کسب و کارهای مجازی با ایجاد محدودیت در اینترنت است. شرایط کنونی ضربه جدی به بازاریابی دیجیتال وارد کرده و هر روز ادامه این وضع، آسیب‌ها را بیشتر می‌کند.

نزدیک به سه ماه از شدت گرفتن محدودیت‌های اینترنت می‌گذرد و در این مدت بسیاری از مشاغل اقتصاد دیجیتال دچار آسیب‌ شده‌اند. بااین‌حال هنوز خبری از رفع محدودیت‌ها به گوش نمی‌رسد.


هر آنچه میخواهید در اینجا بخوانید
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع