وان پلاس رویدادی کوچک در چین برگزار کرد تا نهمین سالگرد شروع فعالیتش را جشن بگیرد. این شرکت در مراسم موردبحث گفت همکاری استراتژیک جدیدی با برند اوپو ترتیب میدهد. به موجب این همکاری، اوپو قرار است در سه سال آینده بالغبر ۱۰ میلیارد یوان (۱٫۴۳ میلیارد دلار) در وانپلاس سرمایهگذاری کند.
بر اساس نوشتهی GSMArena، «استراتژی دو برندهی» جدیدی که وان پلاس و اوپو از آن پرده برداشتهاند باعث میشود وان پلاس در بازار گوشیهای هوشمند پرچمدار، برند پیشگام باشد. در همین حین وان پلاس متعهد شده است حاشیهی سود خالص را به صفر برساند تا بهترین قابلیتها و کیفیت ساخت در قیمت معقول ارائه شود.
وان پلاس قصد دارد در زمینهی فروش گوشی به سنتهایش برگردد و ازاینپس دستگاهها را در بازار چین صرفا به شیوهی آنلاین بفروشد. کسانی که گوشیشان با مشکل مواجه شود میتوانند برای رفع مشکلات به مراکز تعمیر اوپو در سراسر چین مراجعه کنند.
فروشگاه آنلاین اوپو در چین هماکنون جدیدترین گوشیها و لوازم جانبی وان پلاس را نیز میفروشد. گفتنی است وان پلاس و اوپو زیرمجموعهی شرکت BBK Electronics هستند و مدتها است که ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.