برای ساخت یک صفحه پروفایل حرفه ای در اینستاگرام باید ترکیب رنگ های مکمل یکدیگر را بدانید.
وقتی اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد، شخص و مشاغل دارای یک قالب پروفایل اینستاگرام بودند و فقط یک بیوگرافی اولیه و فید اینستاگرام شما بود.
رسانه های اجتماعی واقعاً به سرعت تغییر می کنند، در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام پروفایل های تجاری را معرفی کرد. و از آن زمان مشخصات جدید روش جدیدی از بازاریابی اجتماعی را معرفی کرده است.
از زمان شروع نمایه های تجاری ،دکمه های تماس ایجاد شد و خریدهای اینستاگرام برجسته تر شد، این پلت فرم تجزیه و تحلیل خود را در ایسنتاگرام راه اندازی کرد. و در حال حاضر همه از شرکت ها تا استارتاپ ها تا اینفلوئنسرها، نمایه تجاری اینستاگرام دارند. در این قسمت متوجه خواهید شد که چرا باید یک نمایه تجاری اینستاگرام را در نظر بگیرید و چگونه یک پروفایل ایجاد کنید، بیایید شروع کنیم!
داشتن اطلاعات بیشتر و دکمه تماس سریع به نمای تجاری شما ظاهر حرفه ای تری می بخشد. و حتی راههای بیشتری را برای ارتباط مخاطبان با شما ارائه می دهد.
از آنجا که تفاوت بین دو نوع بسیار آشکار است ، کاربران اینستاگرام می توانند به طور خودکار تشخیص دهند که یک نمایه برای یک کسب و کار یا تولید کننده محتوا است و این باعث می شود اعتماد بیشتری ایجاد شود.
یکی دیگر از راه های ایجاد اعتماد ارسال و مشارکت مداوم در اینستاگرام است. اما انتشار محتوا و تعامل با مخاطبان تنها دو بخش از استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. راهنمای جامع ما را بارگیری کنید تا نحوه رسیدن به اهداف خود را در اینستاگرام بیاموزید.