وی فور یو
2 سال پیش / خواندن دقیقه

7 تکنیک برای رسیدن به موفقیت در تمام مراحل کاری

7 تکنیک برای رسیدن به موفقیت در تمام مراحل کاری

این 7 مرحله از دانش ها و مهارت هایی هستند که اگردر آن توانایی لازم را به دست آورید می توانید همیشه در کارتان حرف اول را بزنید و موفقیت های چشمگیری به دست آورید.

رموز موفقیت در کسب و کار و تمام مراحل کاری

در این بخش از پلاس وی 7 توصیه جدید و عالی برای موفقیت در مراحل کاری و کسب و کار را آورده ایم تا بتوانید با الهام گرفتن از آن ها به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید .

آنتونی رابینز:"اگر داشتن فکر و اندیشه مثبت به تنهایی کارساز بود، باید همه در کودکی اسب های کوچک داشته و اکنون نیز زندگی رویایی داشته باشیم؛ هر موفقیت بزرگ با عمل به دست می آید " .

مراحل رسیدن به موفقیت در تمام کارها

موفقیت کاری

را ه های موفقیت در تمامی مراحل کاری

مرحله اول:خود

اولین چیزی که دراوایل کارتان ازشما انتظار می رود مهارت های تکنیکی، درک خوب از تئوری و اصول حیطه کاراست . اگرشما دستورالعمل ها را درکارتان به درستی و با اطمینان اجرا کنید مهارت های زیادی به دست می آورید و می توانید متخصصی شوید که فارغ التحصیلان جدید را به خوبی راهنمایی کنید و مشاور خوبی برای همکارانتان باشید. 

مرحله دوم:ابزارها

بعد از گذشت چند سال کار کردن در حیطه شغلی راه های بهتری برای انجام فعالیت هایتان پیدا می کنید، از اینرو ابزارهای لازم برای آنرا خودتان می سازید و یا از ابزارهای موجود در بازار استفاده می کنید.زیرا با گذشت زمان هدف شما انجام کار بیشتر، در مدت زمان کمتر و با تلاش کمتر خواهد بود. دانش ابزارآلات موجود، طریقه استفاده و ماهر شدن در آنها بخش بسیار مهمی از لیست مهارت های شما خواهد شد .

موفقیت در کار

مراحل رسیدن به موفقیت کاری

موفقیت شغلی چیست و چگونه بدست می آید

مرحله سوم:مردم

پس از کسب مهارت های تکنیکی و مهارت در استفاده از ابزار آلات در حیطه کاری عملکرد بهتری نسبت به سایر کارکنان پیدا می کنید و به شما پیشنهاد مدیریت می شود .در برخی شرکت ها دو خط پیشرفت کاری یکی نردبان مهارت تکنیکی و دیگری نردبان مدیریت وجود دارد .در صورت قبول نکردن مسئولیت مدیریت پروژه می توانید سِمَت متخصص فنی یا مشاور فنی را قبول کنید. 
در این مرحله کارتان می بینید که همکارانی که دارای مهارت های مدیریتی بالاتری هستند، پاداش بیشتر، ترفیع سریعتر و حقوق بیشتری عایدشان می شود. درنتیجه در مرحله سوم شما نیاز به مهارت های مدیریتی دارید .
مهم ترین نیازهای شما در این مرحله از کارتان ، پرورش روابط میان فردی، مذاکره، انگیزه، مربی گری و راهنمایی افراد تازه کار است که با موفقیت در این مهارت ها با سرعت بیشتری به سمت موفقیت در حیطه کاریتان قدم خواهید برداشت.

موفقیت در شغل

چگونه در شغلمان موفق شویم

مرحله چهارم:مشتری 
مشتری ها یکی از مهمترین روابط و انتظارات که با آن روبه رو خواهید بود ، هستند . مدیر کل تان، همکاران و سوپروایزرهای او مشتری دیگری هستند که انتظارات و روابط او باید در ذهنتان باشد. این مشتری ها چه فکری درمورد شما دارند و آیا منبع باارزشی برای آنها هستید؟ در زندگی ، فردی که مشتریانش را خوشحال و راضی نگه می دارد ،سریعتر در کارش ترفیع می گیرد .

7 تکنیک برای کسب موفقیت شغلی

مرحله پنجم :ابزارها و تکنیک های PM ، اصول و روش پردازش

برای بازده بیشتر و پایدارترکمپانی ها این روزها با تاکید بر کیفیت تحویلات از تعداد زیادی ابزار و تکنیک های مدیریت پروژه استفاده می کنند .شما مهارت در این ابزارها و تکنیک ها می توانید اطلاعاتی که مدیر کل تان نیاز دارد را فراهم کنید .علاوه بر این باید راه هایی برای ارتقاء فرایند و بالا بردن بازده یافت زیرا باید همه کارکنان از اهمیت ارتقاء فرایندها آگاهند و همکار روبه رویی شما دقیقاً می داند چطور کارش را بهتر انجام دهد .

موفقیت شغلی

 7 مهارت برای موفقیت شغلی که همیشه به کارتان می آید 

راز موفقیت در مراحل کاری چیست

مرحله ششم:تیم های کارکردی، پروژه های پیچیده بزرگ

در مدیریت تیم های کارکردی به چیزی بیش از مهارت های مردمی، پروژه و ابزار نیاز دارید. شما به حمایت فرهنگ و طریقه کار شرکت احتیاج دارید زیرا فرهنگ تعاونی برای موفقیت چنین تیم هایی بسیار پر اهمیت است . یکی از خطرات برای موفقیت پروژه ها سیاست قرض گرفتن منابع خواهد بود .
شما نیازمند میزان بالایی از مهارت های ارتباطی و تشویقی ، مذاکره ای و انگیزشی در کاربا پروژه های پیچیده هستید .لازم است مواظب خطرات تصادفی و مهارت های گزارشی باشید و از انجام عملکردهای لازم مطمئن شوید.سوددهی پروژه های بزرگ باید با دقت بیشتری انجام شود .آیا سازمان ابزارهای مورد نیاز برای بررسی آن را دارد؟ باید تعریف مقیاس ها و نقطه های بازرسی را بدانید تا بتوانیم به سوددهی پروژه های عظیم و پیچیده از نظر مالی برسیم.

موفقیت در کسب و کار

 راهکارهایی برای موفقیت شغلی

اصول موفقیت در کسب و کار

مرحله هفتم :مدیریت واحد تجارت

شما بعنوان مدیر واحد تجارتی شرکت مانند پروژه های بزرگ و پیچیده باید مراقب حاشیه سود باشید. دستاوردهای بلند و کوتاه مدت شرکت و اهداف واحد تجارتی را به یاد داشته باشید و با در نظر گرفتن وضعیت بازار، مشتری های کنونی و احتمالی، قدرت و ضعف تیمتان را تعریف کنید .

 موفقیت در کار

7 توصیه عالی برای رسیدن به موفقیت در کار

بازار مدام در تغییر است ومشتری ها در حال رفت و آمدند و پروژه های آنها نیازمند تغییر است. تغییر تکنولوژی روی پروژه های شما تاثیر می گذارد. نیازهای تیم را از قبل برنامه ریزی کنید تا به خاطر نبود مهارت انسانی پروژه های خوب را از دست ندهید . بنابراین شما به عنوان مدیر واحد بازرگانی شرکت بررسی مسیر حرکت شرکت را شروع می کنید .

این 7 مرحله از دانش ها و مهارت هایی هستند که اگردر آن توانایی لازم را به دست آورید می توانید همیشه در کارتان حرف اول را بزنید.

 


هر آنچه میخواهید در اینجا بخوانید
شاید از نوشته‌های زیر خوشتان بیاید
نظر خود را درباره این پست بنویسید ...

منوی سریع